سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خدمات سپاه جهت تسهیل سفر زائران اربعین/ تبلیغات منفی دشمن به علت اثرگذاری خدمات مستشاری ایران در منطقه است

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: تبلیغات منفی دشمن به علت اثرگذاری خدمات مستشاری ایران در کشورهای عراق و سوریه است.
کد خبر: ۲۱۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ - 08November 2016
سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: سپاه به دلیل تجربیاتی که از سالهای گذشته در خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور داشته است، در موضوع ترابری، اسکان و مهیا کردن مسیرهای دسترسی و ایجاد بعضی از جاده‌های منتهی به مرز، اقدامات لازم را جهت تسهیل سفر معنوی زائران اربعین حسینی انجام می‌دهد.

وی افزود: سپاه در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه که عمدتا محورهای عبوری به عراق هستند، تلاش‌های قابل توجهی را برای بسترسازی و ارائه خدمات مهندسی و بهداشتی در حد بضاعت انجام می‌دهد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: بخشی دیگری از کار سپاه در کنار دیگر نهادهای مسئول، انجام اقدامات امنیتی و تلاش برای تامین زائران در این سفر معنوی است.
 
وی در خصوص پیشرفت‌های جبهه مقاومت در برابر تروریستهای منطقه گفت: بی‌شک پیشرفت‌های امروز جبهه مقاومت، ریشه در دفاع مقدس و تجربیات آن دارد. واقعا ما باید همواره آن مقطع تاریخی را به یاد بیاوریم و ارزش‌های ماندگار آن دوران را سرلوحه قرار دهیم.
 
سردار شریف افزود: یکی از مهمترین ارزش‌های ماندگار ما در دوران دفاع مقدس، تربیت فرماندهان کارآزموده و مقتدر بوده، که امروز توانسته‌اند به نحو احسن، آن آموزه‌ها و انگیزه‌ها را به جبهه مقاومت و کسانی که می‌خواهند دشمن را از سرزمین‌هایشان بیرون کنند و ریشه تروریسم را از بین ببرند، انتقال دهند و برایشان الهام‌بخش باشند.

وی درباره تبلیغات منفی برخی کشورها علیه حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه بیان داشت: به طور طبیعی ما تقریبا جزو معدود کشورهایی هستیم که تجربه نظامی میدانی جنگ 8 ساله را در کارنامه داریم و کارآزمودگی فرماندهان ما در تعیین سرنوشت منازعات خیلی می تواند موثر واقع شود؛ لذا یکی از دلایل هجمه دشمنان علیه جمهوری اسلامی، انتقال تجربه، انجام کار مستشاری اثرگذار و کمک‌های ایران به جبهه مقاومت بوده است.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها