جدیدترین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

آغاز اکران شهرستان فیلم «یتیم‌خانه ایران»/ «سیانور» به مرز 1 میلیارد و نیم نزدیک شد

اقبال مخاطب به فیلم‌ها با موضوعات اجتماعی همچنان ادامه دارد و در این میان فیلم کمدی نیز مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: ۲۱۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ - 11November 2016
آغاز اکران شهرستان فیلم «یتیم‌خانه ایران»/ «سیانور» به مرز 1 میلیارد و نیم نزدیک شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، فیلم سینمایی «فرار از اردو» و «نفس» از صبح چهارشنبه در سینماها به نمایش در آمد که فیلم«نفس» با تیزر بسیار خوبی که برای آن فراهم شده و از شبکه های مختلف پخش می شود با اقبال خوبی مواجه شد و شب گذشته در سینماهای آزادی و کورش در سانس فوق العاده به نمایش درآمد.  

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران گفت: فیلم سینمایی «متولد 65 » به فروش 340 میلیون تومان، «نیمه شب اتفاق افتاد» به فروش 810 میلیون تومان و  فیلم «فروشنده» به فروش 14 میلیارد و 650 میلیون تومان دست یافت.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به فروش 175 میلیون تومان در تهران دست یافت که در هفته ای که گذشت با رشد خوبی مواجه بودو از روزهای یکشنبه هفته آینده فیلم در شهرستان ها نیز به نمایش در می آید.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم گفت: فروش فیلم «خشکسالی و دروغ» از 2 میلیارد عبور کرد این فیلم در  تهران به فروش 1 میلیارد و  364 میلیون تومان و در شهرستان به فروش  720 میلیون تومان دست یافت. فروش کل فیلم 2 میلیارد و 84 میلیون است. فیلم در تهران 18 سالن در اختیار دارد و در شهرستان 35 سالن در اختیار داریم

فیاض هوشیار پارسیان مدیر دفتر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «سیانور» گفت: این فیلم در تهران 18 سالن در اختیار دارد و به فروش 997 میلیون تومان و در شهرستان با در اختیار داشتن 40 سالن به فروش 399 میلیون تومان دست یافت. فیلم به فروش کل 1 میلیارد و 378 میلیون تومان رسید پیش بینی می شود که با احتساب فروش امشب از مرز 1 میلیارد و 500 میلیون تومان عبور کند.

بنابراین گزارش، تا زمان آماده سازی گزارش فروش، فیلم های «نفس»،«فرار از اردو» و «آس و پاس» آمار فروش در اختیار خبرنگار قرار ندادند.
 
منبع: فارس

 
نظر شما
پربیننده ها