سردار عصار در گفتگو با دفاع پرس:

فرهنگ دفاع مقدس زمینه ساز دفاع از کیان اسلام است

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس منجر به ایجاد یک جامعه انسانی و خدایی خواهد شد و سوای این که جنگی بشود یا نشود با فرهنگ دفاع مقدس روحیه دفاع از کیان اسلام و ایران پابرجا خواهد ماند.
کد خبر: ۲۱۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ - 11November 2016

سردار محمد تقی عصار معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس به نقش و رسالت رسانه ها در انتشار مفاهیم دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: سخنی مشهور وجود دارد که می گوید «آنها که رفتند و شهید شدند کاری حسینی کردند و آنها که هستند باید کاری زینبی کنند والا ...» بنابراین این طبیعی است که ما باید رسالت بزرگی رو به دوش بکشیم و آن این است که دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های دفاع مقدس را نشر دهیم.

وی ادامه داد: منطقاً وقتی کار در رسانه به درستی انجام می شود که به نشر ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس بپردازیم. در شرایط حاضر که ما به لحاظ زمانی از عصر دفاع مقدس فاصله گرفته ایم باید رسالت نشر فرهنگ دفاع مقدس را بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم و به آن بپردازیم تا این فرهنگ در میان جوانان به ویژه نسل جدید و آنهایی که دفاع مقدس را ندیدند و درک نکردند نهادینه شود.

سردار عصار با بیان اینکه جنگ رخ داده علیه ملت ایران موجب شکست ما نشد، خاطر نشان کرد: علی رغم این که قدرت های بزرگِ جهان در مقابل ما ایستاده بودند ایران با اقتدار در برابر دشمنان به پیروزی رسید این در حالی است که امروز به لحاظ زمانی از آن واقعه فاصله گرفته ایم و این باعث شده تا نیمی از مردم یعنی قشر جوان کشور از حقایق و واقعیت جنگ دور باشند.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: فاصله زمانی ایجاد شده مسئولیت بسیار بزرگی را برای ما به وجود آورده است لذا ضروری است از تمامی ظرفیت ها برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود که یکی از ابزارهای تحقق این امر رسانه محسوب می شود.

سردار عصار با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس مبتنی بر ارزش های والای انسانی و دینی است خاطر نشان کرد: از آنجایی دفاع ما مقدس نامیده شد که تمام مبانی آن بر اساس اندیشه و دین بوده و در آن ویژگی های آرمانی تنیده شده است.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس منجر به ایجاد یک جامعه انسانی، جامعه خدایی، جامعه الهی و .. خواهد شد. سوای از این که جنگی بشود یا نشود؛ امریکایی، رژیم صهیونیستی، انگلیس حمله بکنند یا نکنند با فرهنگ دفاع مقدس روحیه دفاع از کیان اسلام و ایران پابرجا خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار