سردار فتحی زاده خبر داد؛

افزایش 100 درصدی زائران اربعین حسینی تاکنون

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از افزایش 100 درصدی زائران اربعین حسینی تاکنون نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ - 12November 2016
افزایش 100 درصدی زائران اربعین حسینی تاکنونبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: نيروی انتظامی به عنوان مسئول حوزه امنيتی و انتظامی در پنج حوزه، پنج مأموريت اساسی را دنبال می‌کند.

وی امنيت مرزها، شهرها، مديريت ترافيک و عبور و مرور، مديريت جمعيت و کنترل تردد در پايانه‌ها و مرزها را پنج حوزه ماموريتی پليس در همايش عظيم اربعين حسینی عنوان کرد.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکيد بر اينکه موضوع امنيت زائران از اولويت بالايی برای پليس برخوردار است، گفت: نيروی انتظامی در همين راستا قرارگاهی را در مرکز و به تبع آن دو قرارگاه استانی را تشکيل داده است.

وی تصريح کرد: در اين قرارگاه‌ها، کميته فرعی برای رسيدگی به موضوعات مهم امنيتی، انتظامي و ترافيکي تشکيل شده است که با پيش بينی نيروهای پشتيبان و استفاده از ظرفيت ساير نيروهای مسلح مصمم هستيم، امنيت کاملی را براي زائران اربعين حسينی(ع) برقرار کنيم.

سردار فتحی زاده با اشاره به افزايش 100 درصدی تعداد زائران در اربعين امسال تاکنون گفت: با توجه به حساسيت و اهميت مرز مهران، قرارگاه مقدم نيروی انتظامی در اين مرز مستقر شده و از اين منطقه مسائل امنيتی و انتظامی و ترافيکی سه پايانه مرزی کنترل می‌شود.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا از زائران اربعين حسينی(ع) خواست تا با رعايت نکات ايمنی و امنيتي سفر خوبی داشته باشند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها