مسئول بسیج زنان کشور از بسیجیان خواست تا برای سلامتی خانم «دباغ» دعا کنند

مسئول سازمان بسیج زنان کشور گفت: به جرات می توان گفت که نمونه ای همچون خانم دباغ در کشور کم داریم و برای این بانوی مبارز انقلابی آرزوی سلامتی دارم و از بسیجیان می خواهم که برای سلامتیش دعا کنند.
کد خبر: ۲۱۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ - 12November 2016
مسئول بسیج زنان کشور از بسیجیان خواست تا برای سلامتی خانم «دباغ» دعا کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در پی بستری شدن خانم مرضیه حدیدچی(دباغ) در بیمارستان، امروز هیئتی به نمایندگی از سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین به عیادت این خواهر بسیجی رفتند.
 
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان که مسئولیت این هیئت رابه عهده داشت، در حاشیه این عیادت با اشاره به مجاهدت های این بانوی انقلابی گفت: خانم دباغی یک اسطوره تمام معنا و شیر زن مجاهدی است که به عنوان تکلیف برای دفاع از اسلام و مبارزه با ظلم در زمان رژیم ستمگر شاه قیام کرد و بارها شکنجه شد اما دست از فعالیت های خود برنداشت.

وی ادامه داد: مجاهدت های این بانوی نمونه انقلابی به داخل کشور محدود نمی شود و شاهد مجاهدت های وی در لبنان هم هستیم و باید گفت که وی الگوی زن مجاهد انقلابی است.

اصلانی تاکید کرد: به جرات می توان گفت که نمونه ای همچون خانم دباغی در کشور کم داریم و برای این بانوی مبارز انقلابی آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم که حالشان روز به روز بهتر شود و از بسیجیان می خواهم که برای سلامتی خانم دباغ دعا کنند.

مسئول سازمان بسیج زنان کشور در پایان گفت: خانم دباغ به عنوان شیر زن انقلابی، نمونه خوبی برای نسل جوان و پشتوانه گرانقدری برای دختران جامعه است که بیش از نیم قرن مجاهدت در سابقه انقلابی خود دارد و واقعا سرباز نمونه ولایت فقیه هستند.

گفتنی است، خانم دباغ به دلیل عارضه قلبی و ریوی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران بستری است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار