پیام رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس به مناسبت شهادت خبرنگار ایرانی؛

«شهید خزائی» تجلی مسلمانی دشمن‌شناس، مسئولیت‌پذیر و ولایت‌مدار بود

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در پیامی به مناسبت شهادت محسن خزائی در سوریه، این خبرنگار را تجلی مسلمانی دشمن‌شناس، مسئولیت‌پذیر و ولایت‌مدار برشمرد، که برای انعکاس واقعیت‌های میدانی نبرد حق علیه باطل بارها تا مرز شهادت رفت.
کد خبر: ۲۱۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ - 13November 2016
شهید خزائی تجلی مسلمانی، دشمن شناس، مسئولیت پذیر و ولایت مدار بود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «علی اصغر جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس به مناسبت شهادت «محسن خزائی» خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جبهه سوریه پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

شهادت افتخارآفرین شهید «محسن خزائی» خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در هنگام انعکاس پیروزی‌های دلاورمردان جبهه حق در خط مقدم نبرد نبرد «مدافعان» با سپاه نفاق و خوارج، بار دیگر رسانه ملی و جامعه رسانه ای را در فراغ همکاری شایسته، بصیر، شجاع و مومن نشاند.

شهید خزائی تجلی مسلمانی دشمن‌شناس، مسئولیت‌پذیر و ولایت‌مدار بود که برای انعکاس واقعیت های میدانی نبرد حق علیه باطل در جغرافیای سوریه، مقابله با هجمه رسانه های استکبار و جلوگیری از قلب واقعیت ها و به عشق ثبت و ضبط جانفشانی مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بارها تا مرز شهادت رفت و ماه ها تاب و قرار نداشت و در آستانه اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) بر سر این میثاق و اعتقاد، دعوت حق را اجابت و لبیک یا حسین(ع) را مشق کرد.

سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس به نمایندگی از همه هنرمندان عرصه دفاع مقدس شهادت این شهید والامقام را به خانواده محترم ایشان، مسئولان و کارکنان خدوم رسانه ملی و تمامی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار