مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با خانواده سردار «شهید سمایی» دیدار کرد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در منزل سردار شهید مدافع حرم غلامرضا سمایی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۱۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ - 15November 2016

به گزارش دفاع پرس از مشهد، پنجم آبان ماه بودکه سردار شهید سمایی در راه دفاع از حرم آل ­الله در سوریه به شهادت رسید. او بعد از شهادت سردار شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در جریان عملیات آزادسازی شهرک شیعه نشین نبل­ والزهرا به صورت افتخاری در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی و به عنوان مسئول آموزش دو واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس مشغول به کار شد.

حال با گذشت بیست روز از شهادت این سردار جبهه مقاومت سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی به همراه جمعی از کارکنان این اداره کل با حضور در منزل شهید سمایی با خانواده این شهید والامقام دیدار و با فرزندان وی گفتگو کرد.

در این دیدار جعفر بهرامی مدیر تحقیقات و پژوهش اداره کل خراسان رضوی ضمن بیان خاطراتی از سردار شهید سمایی اظهار داشت: در مدتی که شهید سمایی با ما همکاری داشت درس های زیادی از او گرفتیم و ای کاش بیشتر از وجود او استفاده کرده بودیم.

وی افزود: لحظه به لحظه ­ای که در کنار شهید سمایی بودیم افتخار و سعادتی بود که نصیب ما شد. از اینکه سردار سمایی به مقام شهادت دست یافت برای ما مایه خوشحالی است چون می­ دانیم که جایگاه خوبی دارد و امیدواریم که مورد شفاعت او قرار بگیریم.

در ادامه نیز دیگر همکاران شهید سمایی خاطراتی را از او نقل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار