مدافعان حرم امنیت ملی را تأمین کرده اند

کارشناس روابط بین الملل با اشاره به مجاهدت های مدافعان حرم در خارج از مرزها گفت: امروزمدافعان حرم امنیت ملی را تأمین کرده اند.
کد خبر: ۲۱۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ - 15November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مهدی زارع ،استاد روابط بین الملل دانشگاه لارستان در یادواره شهدای مدافع حرمبا بیان اینکه مدافعان حرم در امواج بلا قرار گرفته اند که همه هستی خود را برای رضای خدا گذاشته اند، افزود:اگر مدافعان حرم نبودند ما باید امروز در شهرهای ایران با داعش نبرد می کردیم وآنها مرزهای ما را در داخل کشورهای عراق وسوریه می بینند واین است که آرامش وامنیت امروز را مرهون آنها هستیم.
 
استاد روابط بین الملل دانشگاه لارستان اظهار کرد:طرح راهبردی قدرت های بزرگ در خاورمیانه همیشه سعی بر نشان دادن قدرت خود دربرابر کشورهای منطقه بوده است واینکه کشوری در راستای اهداف خود را داشته باشند تا بتوانند از هجمه ها علیه استکبار بکاهند.
 
وی افزود اگر مدافعان حرم حضور نداشتند یک دولتی خشن به نام داعش شکل می گرفت که حذف آن بعد از شکل گیری امکان پذیر نبود.
 
زارع ادامه داد: داعش با خیال اینکه یک دولت سنی شکل خواهند در پی شکل ریزی یک حکومت بودند واین درحالی بود که علمای اهل سنت از جمله دانشگاه الازهر مصر از آنها اعلام برائت جست ومخالفت خود را با آنها اعلام نمود.
 
وی سیاست های داعش را بدنام کردن اسلام دانست وگفت:آنها برای بدنام کردن اسلام ومهار جمهوری اسلامی دست به این اقدامات خشن زدند که با مقاومت مدافعان حرم روبرو شده اند و هر روز شاهد عقب نشینی آنها هستیم.
 
این کارشناس روابط بین الملل خاطرنشان کرد:اینکه هر روز داعش را ضعیف تر می بینیم این است که سیاست های جمهوری اسلامی وسیاست های مقام معظم رهبری جلوی آنها را گرفته است ودولت های عربی باید قدردان ایران اسلامی باشند .
 
منبع:دانا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار