جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خبر داد:

دستگیری زائران فاقد ویزا توسط مرزبانی عراق

سردار «فتحی‌زاده» گفت: عده‌ای از افراد که شب گذشته با سوءاستفاده از شلوغی جمعیت توانسته بودند از دروازه مرزی عبور کنند توسط مرزبانان عراقی بازداشت و با رایزنی و هماهنگی به داخل کشور بازگردانده شدند و در اختیار دستگاه قضا قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۱۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ - 15November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار "محسن فتحی‌زاده" در جمع اصحاب رسانه در پایانه مرزی مهران با اشاره به تردد نیمه روان در مرز مهران گفت: فرایند عبور از مرز مهران تسریع می‌یابد.

وی عنوان کرد: تاکنون یک میلیون و 447 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور عراق شده‌اند که بیش از 650 هزار زائر مربوط به مرز مهران،446 هزار زوار مرز چزابه و 307 هزار زائر نیز در مرز شلمچه بودند.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: سه هزار نفر تاکنون از مرز مهران به دلیل نداشتن مدارک قانونی از جمله گذرنامه و ویزا به شهرهای خود بازگشت داده شده‌اند.

وی اظهار کرد: عده‌ای از افراد هم که دیشب با سوءاستفاده از شلوغی جمعیت توانسته بودند از دروازه مرزی عبور کنند توسط مرزبانان عراقی بازداشت و با رایزنی و هماهنگی به داخل کشور بازگردانده شدند و در اختیار دستگاه قضا قرار گرفتند.

سردار فتحی‌زاده بابیان اینکه این افراد بـا هماهنگی دستگاه قضا و امکاناتی که مسئولان استان ایلام در اختیار ما قرارداده‌اند به شهرهای عقبه بازگردانده شدند، افزود: در ساعات اولیه بامداد امروز به خاطر تجمع عده‌ای از افراد قانون‌شکن مشکلاتی برای تردد زائران به وجود آمد و موجب توقف تردد زائران شد که با دخالت نیروهای مرزبانی‌، این افراد کنار زده شدند و گیت‌ها برای ورود زائران باز شد.

وی تأکید کرد: به‌هیچ ‌وجه امکان تردد بدون مدارک قانونی معتبر وجود ندارد و کسانی که به مرزها مراجعه می‌کنند حتماً گذرنامه و روادید در دست داشته باشند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ( ع )  به خصوص در مرز مهران از ورود بدون ویزا و گذرنامه به این مرز خودداری کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظر شما
پربیننده ها