در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت؛

وداع مردم مشهدالرضا با فرمانده شهید جبهه مقاومت

مردم شهیدپرور مشهد مقدس پیکر مطهر «جواد جهانی» مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون و «قاسم حیدری» و «مسعود محمدی» دو مجاهد مدافع حرم از لشکر فاطمیون را تشییع و به خاک سپردند.
کد خبر: ۲۱۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ - 16November 2016

به گزارش دفاع پرس از مشهد، در آستانه اربعین حسینی مردم عزادار و سوگوار سید و سالار شهیدان فرزندان معنوی خود را که در راه دفاع از حرم آل ­الله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تشیع کردند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و با قرائت زیارت عاشورا در کنار پیکر مطهر شهیدان جواد جهانی مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون و مسعود محمدی و قاسم حیدری از رزمندگان مدافع حرم جمعی لشکر فاطمیون آغاز شد و شرکت کنندگان در این مراسم با ذکر یا حسین(ع) و یا زینب(س) پیکر مطهر این عزیزان را از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی بدرقه کردند.

پس از طواف و خطبه­ خوانی و اقامه نماز توسط حجت ­الاسلام ­والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی بر پیکر مطهر این شهید عالی مقام پیکر مطهر شهیدان مسعود محمدی و قاسم حیدری برای خاک­سپاری در قطعه شهدا به بهشت رضا انتقال یافت و پیکر مطهر شهید جواد جهانی بنا بر وصیتش جهت خاکسپاری به پارک خورشید واقع در انتهای بولوار هاشمیه مشهد منتقل شد.

لازم به ذکر است مراسم تشیع شهید حسین هریری فرمانده تخریب قرارگاه فاطمیون در حلب که روز شنبه 22 آبان­ماه به همراه شهید جواد جهانی حین خنثی­ سازی تله ­های انفجاری کار گذاشته شده توسط داعش به شهادت رسیده بود متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار