منابع خبری عرب زبان افشا کردند

سند خیانت استاندار نینوا و تحویل شهر موصل به تروریست‌ها

بسیاری از منابع خبری عرب زبان سندی را از خیانت استاندار نینوا منتشر کردند که در آن به همه دستور داده است تا در برابر تروریست‌ها مقاومت نکنند.
کد خبر: ۲۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ - 11June 2014

سند خیانت استاندار نینوا و تحویل شهر موصل به تروریست‌ها

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، بسیاری از منابع خبری عرب زبان سندی را از خیانت استاندار نینوا منتشر کردند که طی آن وی به همه ادارات رسمی در این استان دستور داده است تا کلیه اسناد دولتی را سوزانده و در مقابل افرادی که آنان را مجاهدین خوانده است، مقاومت نکنند.

متن دستور استاندار نینوا به شرح زیر است:
با توجه به شرایط بسیار سختی که استان در حال تجربه کردن آن است و باور ما به عدم توانایی ارتش در مقابله با مجاهدین، دستورات زیر باید در تمام ادارات دولتی در سطح استان اجرا گردد: ازبین بردن و سوزاندن تمامی قراردادها و اسنادی که حاوی امضای استاندار است.

هیچیک از کارمندان و کارگران نباید با مجاهدان (تروریستهای داعش) مقابله کرده و باید برای محافظت از جانها و اموال به هر نحو ممکن فرار کنند.

کاستن از نگهبانیهای شبانه برای محافظت از جان نیروهای وابسته در صورت سرپیچی فرد خاطی به شدیدترین نحو مجازات شده و از کار خود اخراج خواهد شد و یا به کمیتههای تحقیق در استان ارجاع داده خواهد شد.

این درحالی است که محمود الصهیود یکی دیگر از نمایندگان ائتلاف دولت قانون اعلام کرده است که اسامه النجیفی صرئیسی پارلمان عراق و برادر او اثیل النجیفی مرتکب  خیانت شده و موصل را به تروریستهای داعش تحویل دادهاند، آنان آغوش خود را برای تروریسم باز کرده و فعالیتهای ارتش در استان نینوی را نپذیرفتهاند.

حمله نیروهای تروریستی داعش به استان نینوا و مرکز آن شهر موصل از شب دوشنبه آغاز شده و تروریستی کنترل اغلب نقاط این شهر را به دست گرفتهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار