سردار اسدی:

مقام معظم رهبری کشتی بان با بصیرت انقلاب است

سردار اسدی از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در همایش سوسنگرد در اردبیل گفت: مقام معظم رهبری کشتی بان با معرفت و با بصیرت انقلاب است.
کد خبر: ۲۱۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ - 17November 2016

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه و از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه آزادسازی سوسنگرد در اردبیل گفتک عامل پیروزی ما در جنگ هشت ساله تحمیلی حب اهل بیت علیهم السلام و پیروی از ولایت بود.

سردار اسدی با اشاره به مسأله نفوذ و تدابیر و هشدارهای رهبری در این باره، استمرار در پیروی از ولایت را راه مقابله با نفوذ دشمن در تمام عرصه ها دانست و گفت: عزت ما در تحقق منویات رهبری بوده و خواهد بود نه در مذاکره و سازش با آمریکای جنایتکار.

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه رژیم طاغوت با هدایت جامعه و کشور به طرف فساد قصد داشت به قول خودش ایران را به دروازه های تمدن بکشاند عزت را نه در سیاست های وابستگی به استکبار بلکه در ادامه راه و رسم شهدایی چون شهید دکتر چمران دانست و افزود که ما در جنگ تحمیلی دوست و دشمن را شناختیم و حالا با آن تجربه گرانبها نباید در دشمن شناسی خطا کنیم.

این فرمانده محور مقاومت در ادامه سخنان خود با اشاره به ارادت مردم استان اردبیل به سالار شهیدان و علمدار با وفایشف از رشادت های رزمندگان اردبیل در دوران دفاع مقدس و نیز در جبهه مقاومت گفت و از امیران ظهیر نژاد و سلیمان جاه به عنوان افتخارات ارتش اسلام و خطه آذربایجان و اردبیل یاد کرد و همگان را به استقامت در راه امام و رهبری دعوت کرد و آن را راه عاشورا دانست.

سردار اسدی در پایان سخنان خود دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و دفاع از مردم مظلوم سوریه را از علل حضور در سوریه و محور مقاومت عنوان کرد و رمز پیروزی ، عزت و عاقبت بخیری را حب اهل بیت و پیروی از ولایت دانست.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار