نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مراسم اربعین در واقع مانور قدرت جهان اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در حال حاضر، در پیچ تاریخی جهان اسلام قرار داریم، گفت: مراسم اربعین در واقع مانور قدرت جهان اسلام است که به امید خدا نابودی دشمنان نیز محقق خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ - 17November 2016

مراسم اربعین در واقع مانور قدرت جهان اسلام استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با حضور در ستاد اصلی اسکان موکب‌های زنجان در نجف اشرف در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از خادمان پرافتخار امام حسین (ع)، اظهار داشت: نام سید و سالار شهیدان و عشق به امام حسین (ع) باعث شده تا زیر یک پرچم جمع شویم و امید است تا خداوند به همه مسلمانان نصرت و عنایت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مرجع عالیقدری چون آیت‌الله سیستانی، برکتی برای کشور عراق است، ادامه داد: باید لحظه به لحظه حضور در نجف اشرف و کربلا را قدر دانست و از اینکه امکان خدمت زیر سایه پرچم امام حسین (ع) فراهم شده، شکرگزاری کرد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امید است خداوند به همه مسلمانان نصرت و عنایت داشته باشد، افزود: خوشبختانه امسال، با توجه به تجربه سالیان گذشته، نواقص برطرف شده و خدمت‌رسانی به زوار بهتر شده است؛ در واقع اربعین بزرگ‌ترین تجمع محبان عصمت و طهارت است و بعد از هزاران سال که کربلا یک صحرای خشک بوده، امروز تبدیل به کعبه آمال مسلمانان و محبان اهل‌بیت (ع) شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در حال حاضر، در پیچ تاریخی جهان اسلام قرار داریم، خاطرنشان کرد: مراسم اربعین در واقع مانور قدرت جهان اسلام است که به امید خدا نابودی دشمنان نیز محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار