سردار مومنی:

امکان اسکان موقت بیش از 10 هزار نفر در ترمینال‌های برکت و اربعین فراهم شده است

جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: برای جلوگيری از ازدحام جمعيت در مرز و بروز ترافيک در مسير، امکانات اسکان موقت بيش از 10 هزار نفر در دو ترمينال برکت و اربعين توسط سپاه و جمعيت هلال احمر ايلام فراهم شده است.
کد خبر: ۲۱۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ - 19November 2016
امکان اسکان موقت بیش 10 هزار نفر در ترمینال‌های برکت و اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مومنی» جانشین ناجا گفت: نيروهای انتظامی با همکاری ستاد اربعين، سهولت و روانسازی جاده‌های ايلام را در دستور کار خود قرار داده تا زائران بتوانند با سهولت به شهرهای خود باز گردند.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسيج مردمی استان ايلام در اين ارتباط با آمادگی کامل، با ستاد اربعين و نيروی انتظامی همکاری می‌کنند.

جانشين فرمانده ناجا يادآور شد: با تعامل‌های انجام شده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اکنون 600 دستگاه اتوبوس و مينی بوس را در مرز مهران مستقر کرده تا در سريعترين زمان ممکن زائران را به شهرهای نزديک منتقل کنند.

وی تصريح کرد: ترافيک مسير مهران - ايلام از نکات مهم برای تردد آسان زائران اربعين حسينی(ع) است که بايد نيروهای پليس راه و راهور با حساسيت بيشتري اين موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

جانشين نيروی انتظامی کشور تاکيد کرد: برای جلوگيری از ازدحام جمعيت در مرز و بروز ترافيک در مسير، امکانات اسکان موقت بيش از 10 هزار نفر در دو ترمينال برکت و اربعين توسط سپاه و جمعيت هلال احمر ايلام فراهم شده است.

سردار مومنی در پايان گفت: خوشبختانه موج بازگشت آغاز شده و تمهيدات لازم در بخش حمل و نقل، اسکان و تغذيه برای بازگشت زائران در مرز و شهر مهران اتخاذ شده است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار