دقیقی در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

مدیریت جهادی راهگشای سینمای دفاع مقدس است/ استفاده از مشاورین با تجربه در این عرصه

کارگردان فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک گفت: مدیریت جهادی و استفاده از مشاورین امین، نویدبخش آینده‌ای خوب برای سینمای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 12June 2014

مدیریت جهادی راهگشای سینمای دفاع مقدس است/ استفاده از مشاورین با تجربه در این عرصه

صادق دقیقی کارگردان سینما در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس در آستانه برگزاری اولین نشست آینده نگری سینما و هنرهای نمایشی دفاع مقدس اظهار کرد: تاسیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس یک اتفاق خوب و مهم است و باید تقویت شود تا در حد اسم و شعار باقی نماند.

وی با تاکید بر جنگ رسانهای دشمن برای تخریب فرهنگ ملی و مذهبی ملت ایران بیان کرد: جنگ امروز، جنگ رسانه است، ابرقدرتهای استعماری جهان با استفاده از رسانهها در حال انتقال فرهنگ مورد نظر خود برای تسلط بر جهان هستند.

کارگردان فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک افزود: مسئولین باید سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس را حمایت کنند چرا که نیاز امروز کشور پرداختن به مسئله فرهنگ است.

دقیقی افزود: یکی از برنامههای سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی مدیریت پروژههای پر خرج سینمایست که با به فعلیت رساندن ظرفیتهای موجود در ارگانهای مختلف فرهنگی و نظامی میتواند موثر باشد، به عنوان نمونه در سینمای دفاع مقدس میتوان از ظرفیت نیروی انسانی بسیج برای حضور در پروژههای سینمای استفاده کرد.

وی با ارائه پیشنهاد استفاده از ظرفیتهای فرهنگی تمام سازمانها برای پیشبرد سینمای دفاع مقدس توسط سازمان سینمایی وهنرهای نمایشی گفت: پیشنهاد ما برای گسترش آثار سینمایی دفاع مقدس طرح استفاده از 5 درصد از بودجههای فرهنگی تمام ارگانهای کشور برای سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی به عنوان بودجه فرهنگی دستگاههای کشور است.

کارگردان فیلم سینمای بزرگ مرد کوچک با انتقاد از عدم مدیریت برخی از ارگانها در کارهای فرهنگی اظهار کرد: متاسفانه برخی از ارگانها در ساخت لوکیشنهای دفاع مقدس مدیریت صحیحی را اعمال نمیکنند که موجب صرف هزینههای زیادی در این عرصه میشود در صورتی که با این پولها میتوان صدها آثار ماندگار سینمایی برای دفاع مقدس ساخت.

دقیقی استفاده از مشاورین با تجربه در عرصه سینمای دفاع مقدس را یکی از راهکارهای مهم استفاده از ظرفیتهای سینما دانست و گفت: امروز در عرصه سینما با کمبود بوجه مواجه هستیم که مدیریت جهادی و استفاده از مشاورین امین راهگشای آینده نگری سینمای دفاع مقدس است.

وی در پایان با دعوت از همه ارگانها برای تقویت سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس بیان کرد: لازمه دفاع از ارزشهای دفاع مقدس همکاری همه ارگانهای کشور برای تقویت سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار