سردار شرفی عنوان کرد؛

انجام برنامه‌ریزی جهت اسکان و تغذیه زائران در بازگشت از عراق

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پليس پيشگيری با برنامه‌ريزی جامع، تمامی امکانات لازم را در مسير پيش بينی کرده و به اندازه کافی در بحث تغذيه و اسکان برای ارائه خدمات به زوار اقدام شده است.
کد خبر: ۲۱۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ - 21November 2016
انجام برنامه‌ریزی جهت اسکان و تغذیه زائران در بازگشت از عراقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رییس پلیس پیشگیری ناجا در بازديد از واحدها و تيم‌های مستقر در شهرستان ملکشاهی در مسير بازگشت زائران ضمن تاکيد بر آمادگی پليس پيشگيری برای مديريت بازگشت زائران اربعين حسينی درخواست کرد تا هنگام بازگشت بردباری بيشتری داشته و همواره به اطلاع‌رسانی پليس توجه کنند.

وی با اشاره به اينکه محدوديت‌های ترافيکی و انتظامی، هنگام بازگشت از مراسم اربعين در سال‌های گذشته مورد بررسی و تحليل دقيق قرار گرفته است، گفت: پليس پيشگيری با برنامه‌ريزی جامع، تمامی امکانات لازم را در مسير پيش بينی کرده و به اندازه کافی در بحث تغذيه و اسکان برای ارائه خدمات به زوار اقدام شده است.

سردار شرفی افزود: طرح‌های نهايی پوشش‌های انتظامی و ترافيکی براي تسهيل روند بازگشت زائران تدوين و وظايف هماهنگ هر يک از يگان‌های تابعه به آنها ابلاغ و تفهيم شده است.

ریيس پليس پيشگيری ناجا، در مورد محدوديت‌های ترافيکی که برای تسهيل بازگشت زائران اعمال شده بيان کرد: در اين راستا هماهنگی‌های بسياری با مسئولان استانی، شهرستان‌ و همچنين واحدهای خدمات شهری انجام گرفته است تا با همکاری ساير دستگاه‌ها بتوان تمامی ظرفيت‌های موجود را در اجرای اين ماموريت حساس به کار گرفت.

سردار شرفی با اشاره به اينکه در هنگام بازگشت نيز بار سنگينی بر دوش پايانه مرزی مهران و استان ايلام قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: پليس پيشگيری نيز مانند ساير بخش‌های نيروي انتظامي توجه ويژه‌ای به اين پايانه مرزی دارد و آماده است تا متناسب با شدت گرفتن موج بازگشت زائران اربعين به ميهن، توان و تمرکز خود را بر اين محور افزايش دهد.

اين مقام ارشد انتظامی با بيان اينکه در مورد حمل و نقل عمومی و مهيا کردن اتوبوس از پايانه‌های مرزی به ساير نقاط کشور، تمهيدات ويژه‌ای انديشيده شده است، تصريح کرد: با اين وجود زائران مي‌توانند در صورت کمبود وسايل حمل و نقل، مدت کوتاهی از ظرفيت توقفگاه‌ها و ديگر امکانات پليس بهره‌برداری کنند تا شرايط بازگشت آنها مهيا شود.

ریيس پليس پيشگيری ناجا در پايان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مسئولان شهرستان ملکشاهي در ساماندهی و همچنين برقراری نظم و امنيت مسير تردد زائران اربعين حسينی(ع) درخواست کرد با توجه با تراکم جمعيت در هنگام بازگشت و امکان بروز وقفه‌های احتمالی در جريان مراجعت، ضمن توجه به اطلاع‌رسانی پليس با صبر و بردباری و کمک به يکديگر، به ويژه در مسير بازگشت، پليس را در خدمت رسانی بهتر ياری کنند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار