سردار مومنی:

ترافیک از مرزها به سمت مرکز کشور روان است/ انتقال زائران از مرزها به پارکینگ‌ها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اينکه 50 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده بودند، گفت: تمهيدات لازم برای انتقال اين زائران از مرزها به پارکينگ خودروهای شخصی انديشيده شده است.
کد خبر: ۲۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ - 21November 2016
ترافیک در محورهای خروجی مهران، شلمچه و چذابه روان است/ انتقال زائران از مرزها به پارکینگ‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: بيش از يک ميليون زائر از سه مرز شلمچه،چذابه و مهران به کشور بازگشته‌اند.

وي با اشاره به اينکه اين تعداد، بيش از 50 درصد زائران را شامل می‌شود، گفت: همچنان ورود زائران به مرزها پرحجم و پيوسته است.

جانشين نيروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امسال زائران با مديريتی که در سفرشان انجام دادند زودتر راهی عتبات عاليات شدند و بازگشت‌شان نيز مديريت شده بود.

وی با اشاره به اينکه 50 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده بودند، گفت: تمهيدات لازم برای انتقال اين زائران از مرزها به پارکينگ خودروهای شخصی انديشيده شده است.

سردار مومنی گفت: در حال حاضر ترافيک در هر سه محور چذابه، شلمچه و مهران به سمت مراکز کشور پرحجم و روان است و ايستايی و گره ترافيکی وجود ندارد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا به کشور و برودت هوا، گفت: هماهنگی‌های لازم با استانداری‌ها، راهداری، اورژانس و هلال احمر انجام گرفته و تمهيدات لازم برای تسهيل در تردد زائران انديشيده شده است.

سردار مومنی در پايان با تاکيد بر اينکه نيروی انتظامی تا بازگشت آخرين گروه زائران پای کار است، از زائران خواست در هنگام بازگشت با استراحت کافی رانندگی کنند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار