سردار عبداللهی:

جاده مهران به ایلام چهار بانده می‌شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: قرارگاه ساخت جاده مهران به ایلام را بر عهده گرفته است و امیدواریم هر چه سریعتر پروژه چهار بانده کردن این جاده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۲۱۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ - 21November 2016

جاده مهران به ایلام چهار بانده می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «عبادالله عبداللهی» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: تعریض جاده مهران به ایلام هم اکنون در حال اجرا بوده و سعی می‌شود هرچه سریعتر عملیات چهار بانده کردن این جاده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ساخت این مسیر را بر عهده گرفته چرا که جاده کنونی به هیچ وجه جوابگوی نیاز زائران اربعین حسینی نیست.

سردار عبداللهی با اشاره اینکه جاده فعلی مهران تا ایلام حدود90 کیلومتر است، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پنج کیلومتر از این مسیر را با اعتبارات خودش تعریض کرده و اگر دولت اعتبار مناسب اختصاص دهد آمادگی داریم باقی مسیر را در حداقل زمان تعریض و چهار بانده کنیم.

وی بیان داشت: اربعین حسینی فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم است و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بر اساس وظایف خود در این راستا بخشی از امکانات خود را بکار گرفته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: این قرارگاه هم اکنون چهار موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی مستقر کرده و روزانه15 هزار غذای گرم در این موکب‌ها بین زائران توزیع می‌شود.

سردار عبداللهی افزود: در این موکب‌ها امکان اسکان یک هزار و
500 زائر به صورت هم زمان وجود دارد.

وی استقرار
10 دستگاه کانکس برای حضور زائرین در بین مسیر صالح آباد به مهران، بکارگیری 8دستگاه تانکرآب برای تامین آب شرب و غیرشرب منطقه مرزی مهران، بکارگیری 15دستگاه اتوبوس جهت انتقال زوار از شهر مهران به مرز و مشارکت در بهسازی 3پارکینگ50 هکتاری و بکارگیری250 نفر از کارکنان قرارگاه برای خدمت رسانی به زائرین از دیگر اقدامات عنوان کرد.

سردار عبداللهی طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی1300 سرویس بهداشتی و حمام در مسیر نجف تا کربلا را اقدامی ضروری برای زوار اربعین حسینی دانست که از سوی گروه تخصصی غدیر قرارگاه خاتم پیش از این ایام صورت گرفته است.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار