سردار فتحی‌زاده خبر داد؛

بازگشت نزديک به 70 درصد از زائران حسينی به کشور

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تاکنون نزديک به 70 درصد از زائران حسينی به کشورمان بازگشتند.
کد خبر: ۲۱۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ - 21November 2016
بازگشت نزديک به 70 درصد از زائران حسينی به کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشيه بازديد از مرز چذابه گفت: بازگشت زائران حسينی چند روزی است که شروع شده و فردا به اوج خود می‌رسد، البته برابر تمهيداتی که پيش بينی شده تاکنون هيچ مشکلی در فرآيند بازگشت زائران وجود ندارد.

وی در ادامه با بيان اينکه امروز بيش از 130 هزار زائر کربلای معلی وارد کشور شدند، بيان کرد: تاکنون نزديک به 70 درصد از زائران حسينی به ميهن اسلامی بازگشتند.

سردار فتحی زاده افزود: دستگاه‌های مختلفی هماهنگی‌های لازم را برای خدمات رسانی بازگشت زائران انجام داده‌اند، تا مشکلی برای ورود آنان به کشور پيش نيايد.

وي در ادامه يادآور شد: خوشبختانه اتوبوس‌های فراوانی برای زائران فراهم شده تا زوار به محض خروج از پايانه مرزی به راحتی و با کمترين وقفه‌ای به خودروهای بين شهری دسترسی پيدا کنند.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه با اشاره به اينکه روند خروج خودروها از شهرهای مرزی، پر حجم اما روان است، تصريح کرد: اميدواريم زائران با کمترين مشکل و با سلامت و امنيت به کشور بازگردند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار