سردار ابوحمزه:

ایران کشوری تعیین‌کننده در غرب آسیاست

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امروز ایران اسلامی، کشوری تعیین‌کننده در غرب آسیاست، که ریشه آن اطاعت امت از امام بر حق است.
کد خبر: ۲۱۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 22November 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه وقتی بصیرت ضعیف شود و یا وجود نداشته باشد، انسان دچار مشکل خواهد شد، اظهار داشت: فتنه 88 حاصل نداشتن بصیرت بود.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی به اندازه و به موقع وارد صحنه شویم، گفت: 9 دی زمانی بود که مردم به موقع در دفاع از نظام و دین در صحنه حاضر شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه وقتی استاد و دانشجوی ما بصیرت نداشته باشد نمی‌ تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند، افزود: در درجه بعدی باید از امام بر حق اطاعت کرد.

وی با بیان اینکه اگر امت از امام اطاعت کند، احکام اسلام اجرا و بیانات به حق او نیز جاری و ساری می ‌شود و مردم نیز عزیز می‌ شوند، تصریح کرد: وقتی امت از امام بر حق اطاعت نکردند 25 سال امیرالمومنین(ع) خانه ‌نشین شد، بنی ‎امیه و بنی عباس سال ‌ها حکومت کردند و در نتیجه 6 قرن مسلمانان در عزت نبودند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه تبعیت امت از امام باعث شکل ‌گیری نظام جمهوری اسلامی شد، ادامه داد: امروز ایران اسلامی، کشوری تعیین‌کننده در غرب آسیاست، که ریشه آن اطاعت امت از امام بر حق است.

وی با بیان اینکه نباید وابسته به دنیا باشیم و باید از امام زمان خود اطاعت کنیم تا در گروه معاندان قرار نگیریم، خاطرنشان کرد: خروجی این تفکر و اندیشه شهدایی چون شهید همدانی، شهید احمدی روشن و شهدای مدافع حرم هستند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه محور نظام ما ولایت فقیه است، گفت: هر فرد از هر حزب و گروهی که باشد اگر ولایت فقیه را قبول نداشته باشد، اسلام او مشکل ‌دار است.

وی با بیان اینکه معیارها و شاخص ‌ها باید ارائه شود و سپس انتخاب را بر عهده افراد گذاشت، اظهار کرد: انقلابی، فردی است که خود را بدهکار انقلاب می‌ داند اما کسی که انقلابی نباشد خود را طلبکار انقلاب خواهد دانست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه فرد انقلابی صریح و شفاف سخن می‌گوید، افزود: هرکس انقلابی است باید هزینه دهد و سینه خود را برای دفاع از ارزش ‌های انقلاب سپر کند.

ابوحمزه دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را خطوط قرمز نظام دانست و بر ضرورت توجه افراد به این خطوط تاکید کرد.

وی اضافه کرد: برخی به بهانه آزادی، سخنان نادرست به زبان می آورند، در حالی که آزادی نیز باید بر مبنا و چارچوب قانون باشد در غیر این صورت از مجاری قانونی با فرد متخلف برخورد می شود.

فرمانده سپاه انصارالسحین(ع) استان همدان رعایت خطوط قرمز توسط افراد حقیقی و حقوقی، مطالبه‌گری و پاسخگو بودن، تعامل و همکاری با نهادها و نقد سازنده را از تدابیر و سیاست‌های مورد تاکید سپاه استان عنوان کرد.

ابوحمزه افزود: زائران خارجی اقدام به نصب تصاویر رهبر فرزانه انقلاب بر روی لباس های خود کردند که نشان از شناخت و ارادت آنان به معظم له است.

وی بیان کرد: با وجود جوسازی ها و دسیسه های غرب هر چه از عمر انقلاب می گذرد، شیفتگی مردم جهان به انقلاب و رهبری انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار