معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شهید مدافع حرم «یدالله قاسم زاده» در تهران تشییع می شود + جزئیات مراسم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: رزمنده مدافع حرم پاسدار شهید یدالله قاسم زاده که اصالت گیلانی داشته و در سوریه به شهادت رسید، در تهران تشییع می‌شود.
کد خبر: ۲۱۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ - 23November 2016
شهید مدافع حرم  «یدالله قاسم زاده» در تهران تشییع  و تدفین می شود
سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در گیلان اظهار داشت: رزمنده مدافع حرم پاسدار شهید یدالله قاسم زاده که اصالت گیلانی داشته و در سوریه به شهادت رسیده در تهران تشییع می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در ادامه افزود: این شهید بزرگوار از سپاه المهدی تهران به سوریه اعزام شده بود که در روز دوشنبه اول آذر ماه در حمله تکفیرهای داعش در حلب سوریه به مقام والای شهادت نایل آمد.

وی گفت: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه از  مسجد جامع خزانه بخارایی به سمت حرم شهدای گمنام در تهران برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ضمن تسلیت شهادت این شهید والامقام به خانواده و مردم گیلان گفت: از این شهیدعزیز مدافع حرم دو فرزند پسر که پنج  و شش ساله هستند به یادگار مانده است.

گفتنی است از سال ۹۰ تاکنون  گیلان ۱۷شهید مدافع حرم تقدیم حرم عمه سادات نموده است.ارواح شهدای مدافع حرم با مولایشان حضرت اباعبدالله الحسین محشور باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار