نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة الله:

می خواهند با فتنه گری به بسیج ضربه بزنند

نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة الله گفت: آنها که از بسیج ضربه خوردند در حال فتنه گری در این نهاد مردمی هستند، این مسئله به وضوح قابل مشاهده است، اما کور خوانده اند.
کد خبر: ۲۱۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ - 24November 2016
می خواهند با فتنه گری به بسیج ضربه بزنند

به گزارش دفاع پرس از فارس، حجت‌الاسلام‌سید امرالله محمدی در نشست بصیرت بسیجی در کانون حضرت زینب (س)، اظهار داشت: مسئولان و دولتمردان وقتی مشکلات مردم در معیشت را می‌بینند باید این را دغدغه خود قرار دهند.

 وی افزود: کسانی که ادعای کنترل تورع را دارند نگاهی به وضعیت مردم کوچه و بازار کنند تا ببینند گرانی‌ها چه بر سر مردم آورده است.

محمدی در هفته بسیج به ویژگی‌های یک بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجی تنها به لباس و چفیه نیست بلکه هر کس دلش با انقلاب باشد و دل در گرو رهبر و امام داشته باشد یک بسیجی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی از نفوذی‌ها هدفشان زدن ریشه بسیج است، بیان کرد: آنها که از بسیج ضربه خوردند در حال فتنه‌گری در این نهاد مردمی هستند، این مسئله به وضوح قابل مشاهده است، اما کور خوانده‌اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در دولتی که نام جمهوری اسلامی بر آن نهاده شده نیز به بسیج هجمه‌هایی می‌شود که تعجب‌آور است.

محمدی حذف درس حسین فهمیده از کتاب‌های درسی و جداکردن جدا کردن بسیج دانش‌آموزی از بدنه آموزش‌وپرورش را به‌عنوان دو نمونه از فتنه‌گری‌ها علیه بسیج، معرفی کرد.

وی یکی از دیگر از فتنه‌ها را فشار وارد کردن به خانواده شهدا و ایثار کردن با حذف حق و حقوشان خواند و بیان کرد: آقایانی که طرح حذف حق عائله ایثارگران را می‌دهند اینکه نمی‌دانند به برکت جان‌فشانی همین شهدا و ایثارگران بود که بر مسند قدرت نشسته‌اند و حالا ریشه آن‌ها را می‌خواهند بزنند.

محمدی با بیان اینکه آن‌ها از بسیج سیلی خورده‌اند چراکه بسیج در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستاده است، اظهار داشت: به همین خاطر دنبال محدود کردن این نهاد انقلابی هستند و در فتنه 88 حتی فاتحه انقلاب را نیز خواندند اما دوباره بسیج روبه‌روی آن‌ها ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: امروز جریان سپاه‌هراسی راه انداخته‌اند زیرا سپاه بود که در حادثه کوی دانشگاه و فتنه 88 بااقتدار از انقلاب دفاع کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه انتساب به شخصیت‌های موجه نظام نیز مصونیت برای افراد ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: اینکه به بهانه لغو یک سخنرانی، به ولایت‌فقیه و مبانی انقلاب هجمه شود، به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست.

وی افزود: در انقلاب اسلامی، فرزند فلان شخصیت بودن مهم نیست، مهم در طراز انقلاب حرکت کردن است و این برای تمام افراد صدق می‌کند.

محمدی گفت: برخی خودشان خرابی به‌بار می‌آورند و بعد فریاد می‌زنند که چه کسی این کار را کرده و با این رفتار خود نشان می‌دهند که فتنه‌ای در کار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بقیة الله شیراز، تصریح کرد: امیدواریم این آقایان سر عقل بیایند و از قرار دادن خانواده شهدا در برابر نظام دست بکشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار