آیت الله ایمانی درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیام تسلیتی صادر كرد.
کد خبر: ۲۱۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ - 24November 2016

به گزارس دفاع پرس از فارس، در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیام تسلیتی صادر كرد.

در این پیام آمده است:‌ «خبر ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله آقای سید عبدالكریم موسوی اردبیلی، قدس الله نفسه الزكیه، موجب تاسف و تالم خاطر شد.

این یار بافای امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، كه سالیان متمادی عالی‌ترین منصب قضایی كشور را به‌عهده داشتند، از پیشكسوتان عرصه مبارزه با رژیم منفور پهلوی و منشاء اثر كثیری بودند.

رحلت این عالم جلیل‌القدر را به ساحت مقدس حضرت ولی‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، مراجع بزرگوار تقلید، حوزه‌های علمیه و خانواده مكرم ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت الهی و حشر با اولیاء الله را برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم».

یادآور می‌شود، مرحوم آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، از مراجع عظام تقلید و رئیس اسبق دیوان عالی كشور در دهه ۶۰ ظهر دیروز و در ۹۱ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران دعوت حق را لبیک و دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها