در پنجمین روز از هفته بسیج اتفاق افتاد؛

تجمع بزرگ بسیجیان سلحشور در خرمشهر

بسیجیان خرمشهر از اقشار، پایگاه ها و حوزه های مختلف خواهران و برادران در میدان مطهری خرمشهر تجمع و مسیر میدان مطهری تا مسجد جامع این شهر را راهپیمایی کردند
کد خبر: ۲۱۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ - 25November 2016
تجمع بزرگ بسیجیان سلحشور در خرمشهربه گزارش دفاع پرس خوزستان،  پیش از ظهر امروز جمعه و به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان خرمشهر از اقشار، پایگاه ها و حوزه های مختلف خواهران و برادران در میدان مطهری خرمشهر تجمع و مسیر میدان مطهری تا مسجد جامع این شهر را راهپیمایی کردند.

بسیجیان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی، استکبارستیزی و حمایت خود را اعلام کردند. همچنین در ادامه زیارت عاشورا قرائت شد و بسیجیان حاضر در این کنگره انسانی با سر دادن شعار «لبیک با حسین» میزان عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این برنامه به شهدای گمنام و شهید «محمدرضا عسکری فرد» شهید مدافع حرم ادای احترام شد.

همچنین از «علیرضا رملی» مسئول گردان بیت المقدس، «غدیر صنگورنژاد» مسئول پایگاه کربلای روستای معمره صنگور، «الهام صدری زاده» مسئول پایگاه خواهران خدیجه کبری و «علی فرحانی» مسئول آموزش ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر که موفق به کسب مقام در جشنواره مالک اشتر امسال شده بودند با اهدای هدایایی تقدیر شد.

برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع اعتیاد در مسجد جامع با عرضه ۵۰ اثر هنری و شرکت بسیجیان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه های اجرا شده در پنجمین روز از هفته بسیج بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار