د رمسجدجامع خرمشهر صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «شهرم در امان نیست»

از کتاب خاطرات زنان رزمنده با عنوان «شهرم در امان نیست» نوشته رزمنده دوران دفاع مقدس مریم ترکی زاده همزمان با روز بسیج در مسجد جامع خرمشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۲۱۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ - 25November 2016
از کتاب 'شهرم در امان نیست' نوشته ی مریم ترکی زاده ،  رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، مریم ترکی زاده در این آیین با بیان اینکه تجمیع مطالب و خاطرات دوران دفاع مقدس این کتاب با همکاری زنان رزمنده بود، گفت: ارزش های فرهنگ دوران دفاع مقدس بزرگترین سرمایه است و باید به نسل جوان و کسانی که در دفاع مقدس حضور نداشتند، انتقال یابد.

وی اظهارکرد: خواهران و برادرانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و حماسه آفریدند سعی کنند که خاطرات خود را به صورت کاملتری نوشته شود و برای مطالعه علاقه مندان قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر نیز در این آیین، شهدای مدافع حرم را ادامه دهنده راه بسیجیان دوران دفاع مقدس خواند و گفت: بسیج وقتی شکل گرفت که همه به نابودی انقلاب اسلامی چشم دوخته شده بودند، این درحالی است که بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از پایان جنگ تحمیلی و دوران بازسازی نقش ارزنده ایفا کرد و هم اکنون نیز در همه عرصه ها حضور چشمگیری دارد.

سرهنگ مجید حسین زاده اظهارکرد: بسیجیان با تعقیب خط صحیح انقلاب اسلامی، از طریق افزایش معلومات و سطح دانش و آگاهی خود از جمله بینش سیاسی، در صحنه های مختلف، حضور دارند و خنثی گر توطئه دشمنان انقلاب بوده و با شجاعت و فداکاری از آفات احتمالی انقلاب جلوگیری می کنند.

وی در ادامه، شهادت شهدای مدافع حرم را ادامه دهندگان راه بسیجیان دوران دفاع مقدس خواند و گفت: بسیجیان با شناخت و آگاهی از فرهنگ ناب اسلامی و ارزش های والای آن، از هجوم دشمنان به عرصه این فرهنگ، می توانند اصالت و ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

 جمعی از بسیجیان، رزمندگان ،  مسیولین لشکری وکشوری ومدیرمرکزفرهنگی دفاع مقدس خرمشهر نیز دراین آیین حضور داشتند . این اثر باهمت واحداسناد و ادبیات اداره کل حفظ آثارونشرارزشهای دفاع مقدس خوزستان به زیور چاپ آراسته شد .

در حاشیه این مراسم ، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع اعتیاد و 50 اثر هنری در مسجد جامع نیزگشایش یافت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار