برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس در استان مرکزی + تصاویر

با حضور اساتید درس آشنایی مبانی دفاع مقدس جلسه هم اندیشی و ارتقاء سطح کیفیت آموزشی در محل اداره کل بنیا دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ - 25November 2016

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، در این جلسه هم اندیشی که با حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان مرکزی و 42 نفر از اساتید درس مبانی دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد به مسائل مختلفی نظیر نحوه ارائه مباحث مختلف این درس  اشاره شد و اساتید راهکارهای خود را در این خصوص مطرح کردند.

سرهنگ فرهاد شامحمدی در این نشست با تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه ها به مثابه فرماندهان در جنگ نرم هستند که با فعالیت و تدریس درس دفاع مقدس در خط مقدم این جبهه حضور یافته و می توانند نقش موثری را در مهار هجمه های فرهنگی  ایفا کنند.

وی افزود: امروز جامعه نیاز دارد که فرهنگ دفاع مقدس در آن جریان یابد و دانشگاه ها بهترین مکان به منظور فرهنگ سازی و انتشار آن است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که با ارائه مطالب مختلف و مباحث جامع اطلاعات کاملی در خصوص جنگ و دفاع مقدس به  نسل جوان و به ویژه دانشجوی کشور دهیم تا همواره تاریخ دفاع مقدس را ماندگار و به نسل بعدی منتقل کنیم.

گفتنی است که در پایان این نشست دکتر اسماعیل نادری، سعید وفایی مقدم و امیرحسین مقدم از اساتید موفق استان در خصوص ارائه مبانی درس دفاع مقدس در دانشگاه ها،  تجلیل و قدردانی شدند.

 


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار