نیروی لشکر فاطمیون:

جغرافیا برای لشکر فاطمیون معنا ندارد/ دغدغه «ابوحامد» ثبت رشادت­های مجاهدین افغان بود

سید زهیر مجاهد با اشاره به اینکه جغرافیا برای لشکر فاطمیون معنا ندارد، گفت: با پيروزی انقلاب اسلامی در ايران، حدود دو هزار نفر را در افغانستان فقط به خاطر دوست داشتن امام خمينی به بدترين شكل ممكن به شهادت رساندند.
کد خبر: ۲۱۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ - 26November 2016

به گزارش دفاع پرس از مشهد، آئین رونمایی از مستند «پالمیرا» با حضور خانواده معظم شهدا لشکر فاطمیون و مجاهدین این لشکر در سالن همایش­ های آستان قدس رضوی برگزار شد.

سید زهیر مجاهد از نیروهای فعال فاطمیون در سخنانی اظهار داشت: با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران، حدود دو هزار نفر را در افغانستان فقط به خاطر دوست داشتن امام خميني به بدترين شكل ممكن به شهادت رساندند، در دفاع مقدس نیز بين دو تا سه هزار نفر از افغانستاني­ ها به شهادت رسيدند و چند برابر این آمار هم زخمي و جانباز شدند، چون جغرافيا برایشان مهم نبود، اما اين مطالب را آنقدر نگفتند تا فراموش شد و خيلي­ها موضع ضد افغانستاني گرفتند .

وی افزود: ابو حامد فرمانده شهيد و بنيانگذار لشکر فاطميون هميشه دغدغه داشت تا رشادت­ هاي بچه­ هاي افغانستان به عنوان بخشي از تاريخ اسلام و مقاومت ثبت و ضبط بشود تا مثل قبل به فراموشي سپرده نشود.

مجاهد ادامه داد: هيچ كس از خودش سوال نمي­ كند كه چرا بچه­ هاي فاطميون كه در سوريه هستند، وقتي مي­ دانند اگه بخواهند به افغانستان برگردند، دستكم پانزده سال زندان در انتظارشان است، چرا باز هم عاشقانه در جبهه­ هاي نبرد عليه تروريست­ها و داعش در خط اول هستند؟!

این مجاهد لشکر فاطمیون خاطر نشان کرد: هيچ كس از خودش نپرسيد كه چرا يك دفعه درهاي اقامت در اروپا و بقيه كشورها را به روي جوانان افغانستاني باز كردند؟!

حسن شمشادی خبرنگار سابق صدا سیما در سوریه بعد از این مراسم در سخنانی اظهار داشت: مفتخر بودم تا در جوار حرم رضوي در آئين رونمايي از مستند نبرد پالميرا ساخته آقا ساسان فلاح فر و بچه­ هاي رسانه ­اي فاطميون شرکت کنم. نبرد پالمیرا اثري خوش ساخت و ديدني از رشادت­هاي شيربچه ­هاي فاطميون در نبرد آزاد سازي تدمر در مركز سوريه از دست داعش است كه توصيه مي­ كنم، اگر علاقه­ مند به محور مقاومت و تحولات منطقه و مدافعان حرم هستيد، اين مستند رو كه به زودي زمان ­هاي پخش آن اعلام خواهد شد، ببينيد.

حسن شمشادی در پایان گفت: سيد زهیر مجاهد با سخنانی که در این آئین بیان داشت من همچنان به فكر انواع حرف­هايي بودم كه خودي­ها و غيرخودي­ها به بچه­ هاي فاطميون و خانواده هایشان مي زنند و به فكر يوم_الحساب نيستند ؟!

جغرافیا برای لشکر فاطمیون معنا ندارد/ ثبت و ضبط رشادت­های مجاهدین افغان به عنوان بخشی از تاریخ اسلام دغدغه شهید ابوحامد بود
 
جغرافیا برای لشکر فاطمیون معنا ندارد/ ثبت و ضبط رشادت­های مجاهدین افغان به عنوان بخشی از تاریخ اسلام دغدغه شهید ابوحامد بود 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار