رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان:

دشمنان نمی توانند به شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی راه پیدا کنند

سردار نظرعلی علیزاده با بیان اینکه دشمنان نمی توانند به شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی راه پیدا کنند، گفت: در ادعیه های ما خصوصا زیارت عاشورا آمده است که جنگ با جبهه کفر از ابتدا تا قیامت وجود داشته و ما هم برای مقابله با کفر و کفاران هر دوره و زمان باید آماده باشیم.
کد خبر: ۲۱۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ - 26November 2016

دشمنان نمی توانند به کنه و  شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی راه پیدا کنندبه گزارش دفاع پرس از رشت، سردار نظرعلی علیزاده به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  در یادواره شهدای مردم شهید پرور روستای کپور چال انزلی گفت: در ادعیه های ما خصوصا زیارت عاشورا آمده است که جنگ با جبهه کفر از ابتدا تا قیامت وجود داشته  و ما هم برای مقابله با کفر و کفاران هر دوره و زمان باید آماده باشیم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان شناخت جبهه حق و باطل را اساس امروز جامعه دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ تعداد کفار و معاندین دین زیاد بوده اما هیچ گاه  نتوانسته جبهه حق را کامل نابود کند هر چند که تعداد یاران جبهه حق کم بوده باشد.

علیزاده شعار نه شرقی و نه غربی را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: غربی‌ها بسیار هزینه می‌کنند تا کشف کنند که هویت جمهوری اسلامی چیست و روش کار آن چگونه است؟ اما نمی‌توانند به کنه و شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی پی ببرند و تاکنون در گمراهی کامل بوده اند.

وی با بیان اینکه امام(رحمه الله علیه) با انقلاب اسلامی حرکت جدیدی در جهان آغاز کرد، متذکر شد: امام خمینی(ره) مستکبران جهان را محکوم و از مستضعفان حمایت کرد و جمهوری اسلامی تاکنون توانسته برای دفاع از مظلوم در هر گوشه از جهان تلاش کند و بدون هیچ ترس و واهمه ایی  چهره انسان دوستانه و اسلامی خود را به جهانیان بشناساند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان ادامه داد: طبق فرموده امام(رحمه الله علیه) ما برای احیای اسلام جنگیدیم اما صدام  و حامیان آنها برای محو انقلاب و اسلام  جنگیدند و سرانجام کار پیروزی از آن ما شد.

وی با تاکید بر اینکه شهدای ما همان شهدای کربلا و دشمنان ما همان یزیدیان هستند، تصریح کرد: عربستان را حامی حقوق بشر اعلام می‌کنند، آیا مردم یمن ، سوریه ، فلسطین ، لبنان ، عراق انسان نیستند، این همه جنایات رژیم صهیونیستی انجام می دهند و کسی حتی  حرفی نمی‌زند و اگر در جمهوری اسلامی اتفاق کوچکی بیفتد همه کفار سر و صدا می‌کنند و فتنه ها به راه می اندازند.

علیزاده به  فرمایش مقام معظم رهبری درباره حضور مدافعان حرم هم  اشاره کرد و متذکر شد: مقام رهبری در سخنان خود فرموده اند اگر در خارج از مرزها به دفاع نرویم مجبور می‌شویم در داخل مرزهای خود با تکفیرهای داعش به مبارزه بپردازیم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه هدف از جهت‌گیری تمام ظالمان کانون اصلی انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمنان متوجه شدند که در جنگ مقابل نمی‌توانند جمهوری اسلامی را شکست دهند زیرا غربی‌ها می‌دانند اگر خطایی علیه خاک جمهوری اسلامی ایران مرتکب شوند تمام جایگاه آنها در مدت چند دقیقه نابود و با خاک یکسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز دشمنان نمی‌توانند با ما مقابله کنند به جنگ نرم رو آورده‌اند، یادآور شد: هدف دشمنان در جنگ با کشورهای اسلامی، ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است که کور خوانده اند و انقلاب همچنان به راه خود ادامه می دهد.  

علیزاده با تصریح بر اینکه راه ما همان راه دفاع مقدس است، گفت: اخلاص، فداکاری، همدلی و یکپارچگی در دستور کار است .

وی به تذکرات مقام معظم رهبری در راستای فضای پس از برجام اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند پس از برجام دشمن تلاش می‌کند که با دوقطبی کردن فضا، کشور را از راه خود دور کند.

علیزاده در پایان ضمن تاکید بر شعار سال 95 مبنی بر جهاد اقتصادی  اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: بسیج تاکنون توانسته در پیشبرد به اهداف  انقلاب  و اقتصاد مقاومتی به اهداف چشم گیری دست پیدا کند که  بر دولتمردان و دیگر اقشار مردم ایران نیز لازم و واجب  است تا از اقتصاد مقاومتی در جهت مقابله با تهدیدهای دشمن فرصت سازی نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها