خون به ناحق ریخته شده این شهدا، خللی در ارادت به خاندان اهل بیت(ع) ایجاد نخواهد‌ کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی شهادت مظلومانه زائران اربعین حسینی را در پی حادثه تروریستی عراق تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۱۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ - 27November 2016
 به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، متن پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است :
 
حضور میلیونی و اعجازگونه عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم اربعین امسال، جلوه بی‌نظیری به این راهپیمایی عظیم بخشید و موجب حیرت جهانیان گردید.
 
در این میان، مخالفان و دشمنان اسلام حقیقی که مبتنی بر صلح طلبی، نوع دوستی و مسالمت جویی است، با عصبانیت و ناراحتی از این همایش بزرگ، در نهایت استیصال و درماندگی، کوردلانه و متصلبانه دست به اقدام تروریستی وحشیانه و سخیفی در منطقه حله عراق زدند که موجب شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران حسینی گردید.
 
زنان و مردان دلاوری که با خلوص و اشتیاق پا در این رستاخیز مردمی نهادند و پس از زیارت مضجع سرور آزادگان و تجدید بیعت با او، قربانی همان فرهنگ متحجرانه‌ای شدند که سیدالشهداء و یارانش در مقابلش ایستادند و زینب کبری(س) آن را رسوا نمود. بی‌تردید شهدای اقدام تروریستی داعش، مردانی حسینی و زنانی زینبی هستند که مظلومانه جان به جان آفرین تسلیم کردند.
 
عزیزانی که عمده آنها از خاک قهرمان پرور خوزستان بودند که ایثارگری و ایستادگی مردمانش در سال‌های دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ این مرزوبوم ثبت است.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه زائران اربعین حسینی به محضر حضرت ولی عصر(عج) و ملت شریف ایران، رجاء واثق دارم که خون به ناحق ریخته شده این شهدا، کوچکترین خللی در ارادت و عشق مسلمانان و آزادگان به خاندان اهل بیت(ع) ایجاد نخواهد‌کرد و عزم و اراده ما را در مقابله با گروه‌های تکفیری و زدودن لکه ننگ ترور و خشونت از چهره رحمانی اسلام دوچندان می‌کند.
 
از خداوند متعال رحمت واسعه الهی و همنشینی با اولیاءالله برای قربانیان و صبر و شکیبایی بازماندگان محترم را مسالت مینمایم
 
منبع:ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار