خنثی سازی دو بمب در جنوب قاهره

منابع مصری اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور توانستند دو بمب کارگذاشته شده در منطقه «بولاق الدکرور» واقع در جنوب قاهره را کشف و خنثی کنند.
کد خبر: ۲۱۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ - 27November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  رسانه‌های محلی مصر به نقل از هشام العراقی، معاون وزیر کشور اعلام کردند که کارشناسان خنثی سازی مواد منفجره توانستند دو بمب کارگذاشته شده توسط تروریست‌ها در منطقه بولاق الدکرور را کشف و خنثی کنند. این منطقه به طور کامل پاکسازی شد و هیچ ماده منفجره دیگری در آنجا یافت نشده است.
 
پلیس النجده صبح امروز ابلاغیه‌ای را درخصوص وجود بمب در منطقه مذکور در جنوب قاهره دریافت کرد و به دستور آن فورا نیروهای امنیتی به محل اعزام شدند.
 
پیشتر نیز  انفجار شدیدی توسط یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه‌ای از شهر نصر در قاهره به وقوع پیوست که یک مسئول پرونده‌های قضایی مربوط به اعضای گروه اخوان المسلمین را هدف قرار داده بود. این مسئول از  ترور جان سالم به در برد.
 
شناسایی یک گروه تروریستی در شهر  "سوئز"  مصر
 
مقامات مصری هم‌چنین امروز  10 تن از اعضای یک گروه تروریستی را در شهر "سوئز" بازداشت کردند.
 
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت کشور مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعدادی از اعضای یک گروه تروریستی را که در حال ساخت مواد منفجره برای استفاده در عملیات خرابکارانه در صحرای سینا بودند، بازداشت کردند.
 
در این بیانیه آمده است که سرویس‌های امنیتی مصر در عملیاتی بی سابقه برای مقابله با تحرکات تروریستی که امنیت کشور را هدف قرار می‌دهد، توانستند تعدادی از اعضای یک گروهک تروریستی را بازداشت کنند.
 
منبع:تابناک
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار