دفاع پرس گزارش می دهد؛

کربلای ایران یکپارچه عزا و ماتم است

به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) همچنین برگزاری مراسم شهدای حادثه تروریستی عراق، شهرهای مختلف خوزستان غرق در عزاداری است.
کد خبر: ۲۱۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ - 28November 2016

این روزهای کربلای ایران یکپارچه عزا وماتم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس خوزستان، از شب گذشته مراسم سوگواری سالروز رحلت پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) و نوه گرامیشان امام حسن (ع) در شهرهای مختلف استان در حال برگزاری است.

این مراسم‌ها از صبح امروز در شهرستان‌های مختلف استان ادامه پیدا کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده این مراسمات سوگواری تا ساعات پایانی امروز با حضور مداحان اهل‌بیت و سخنرانانی از استان و دیگر نقاط کشور ادامه خواهد داشت.

علاوه بر انجام این مراسم عزاداری، با توجه به اینکه به مناسبت به شهادت رسیدن هموطنان و 52 تن از هم‌استانی‌های خوزستانی در حادثه تروریستی کشور عراق در سطح استان دو روز عزای عمومی اعلام شده است، ظهر امروزنیز  با حضور آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مردم و مسؤولان مراسمی در اهواز برگزار شد.

این روزها عزای پیامبر مهر ورحمت ونوه ی بزرگوارشان ، در آستانه ی قرار گرفتن شهادت امام هشتم ، داغدارشدن هم استانی هایمان در سوگ شهادت زوار حسینی وتشییع دو شهید گرانقدر باعث شده که حال وهوای خوزستان دوباره کربلایی شود ومردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه ی کربلای ایران غرق در ماتم وعزا باشند. 

در کنار اهواز، دیگر شهرهای استان  نیز شاهد برگزاری این مراسمات خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار