نماینده تبریز:

استیضاح وزیر راه قطعی است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سرمایه‌گذاری در حمل و نقل هوایی ضروریتی ندارد اما باید کم و کاستی‌های حمل و نقل ریلی را برطرف می‌کردند.
کد خبر: ۲۱۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ - 28November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس، با اشاره به حادثه اخیر برخورد دو قطار اظهار داشت: این حادثه تمامی مردم ایران به ویژه مردم آذربایجان را داغدار کرده و باید با عوامل مقصر این حادثه از صدر تا ذیل برخورد شود چرا که این موضوعات به امنیت و سلامت جامعه مربوط بوده که باید مورد توجه و دقت قرار گرفته و در این خصوص سرمایه‌گذاری مطلوبی صورت گیرد.
 
وی افزود: در این موضوع کانون نظارت بر سیستم حمل و نقل با سهل انگاری‌های خود موجب داغدار شدن خانواده‌های جانباختگان شده‌اند چرا که دولت باید سیاست‌گذاری‌های خود را بر مبنای اولویت خدمت رسانی و سرویس دهی حمل و نقل ریلی متمرکز کند.
 
نماینده مردم تبریز همچنین ادامه داد: متأسفانه ضمن عدم سرمایه‌گذاری کافی در حمل و نقل ریلی، نظارت دقیق و کنترل به موقع در این موضوعات صورت نمی‌پذیرد و به مسئولان مربوطه نیز آموزش کافی در این زمینه ها ارائه نشده است.
 
وی تأمین ایمنی سفر را از نان شب واجب‌تر دانست و گفت: هزینه کردن در حمل و نقل هوایی ضروریتی ندارد و به جای آن باید کم و کاستی‌های حمل و نقل ریلی را کاهش داده و وضعیت این سیستم حمل و نقلی را بهبود بخشیم.
 
بیگی به نقش مجلس در این خصوص اشاره کرد و گفت: مجلس نه تنها در این مورد بلکه در هر زمینه‌ای باید بی‌تعارف به وظایف و تکالیف خود عمل کند تا در آینده شاهد رخ دادن چنین حوادثی نباشیم.
 
نماینده مردم تبریز به استضاح وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: این استیضاح بلاشک در مجلس صورت خواهد گرفت چرا که نه تنها این حادثه، بلکه شاید در آینده نیز شاهد چنین اشتباهاتی در سیستم حمل و نقل کشوری باشیم.
 
منبع:تسنیم
نظر شما
پربیننده ها