حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه

منابع رسانه‌ای از دو حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه، خبر داده‌اند.
کد خبر: ۲۱۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ - 30November 2016
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی، بامداد امروز- چهارشنبه- با انجام دو حمله، انبار سلاح و مهمات ارتش سوریه و نیز منطقه‌‌ای در نزدیکی بزرگراه «بیروت- دمشق»، در حالی‌که تعدادی خودرو در حال حرکت بود را بمباران کردند.

این منابع تصریح کردند که در حمله دوم، که در نزدیکی بزرگراه بیروت- دمشق انجام شد، هیچ شخصیت امنیتی یا سیاسی هدف قرار نگرفت بلکه جنگنده‌های اسرائیلی این منطقه را به ادعای اینکه محموله‌های سلاح در راه انتقال به حزب‌الله بودند، بمباران کردند که در پی آن، کاروان خودروها آتش گرفت.

از سوی دیگر، برخی از پایگاه‌های سوری مدعی شده‌اند که این حملات از سوی جنگنده‌های اسرائیلی و از طریق آسمان لبنان انجام شده است؛ زیرا همزمان با انجام این حملات، صدای پرواز جنگنده‌ها در آسمان لبنان شنیده شده است.

پایگاه‌های وابسته به معارضان سوری نیز نوشته‌اند کاروان‌های نظامی حزب‌الله به شکل مستمر از بزرگراه بین‌المللی دمشق – بیروت استفاده می‌کنند و بیشترین جابه‌جایی‌های آنان در شب است. این پایگاه‌ها مدعی شده‌اند که احتمالا جنگنده‌های اسرائیلی نیروهای حزب‌الله را در حومه غربی دمشق هدف قرار داده‌اند.

تا کنون هیچ خبر رسمی و تأیید شده‌ای در این باره از سوی رسانه‌های رسمی سوریه یا رسانه‌های اسرائیلی  منتشر نشده است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها