پیکر شهدای حادثه تروریستی حله در اهواز تشییع شد

پیکر شهدای حادثه تروریستی حِله پس از اقامه نماز، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهواز تشییع شد.
کد خبر: ۲۱۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ - 30November 2016
پیکر شهدای حادثه تروریستی حله در اهوازباشکوه هرچه تمامترتشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، صبح امروز مراسم تشییع پیکر تعدادی از شهدای حادثه تروریستی حِله عراق باحضور نماینده مقام معظم رهبری، وزرای اطلاعات و کشور و همچنین نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان و شورای اسلامی و جمع کثیری مردم ولایتمدار اهوازی در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده مقام معظم رهبری در این مراسم اظهار داشت: پیام سلام و همدردی مقام معظم رهبری را خدمت خانواده شهدا و مردم استان خوزستان عرض می نمایم.

وی افزود: مساله شیعه و شهادت مساله نا آشنایی نیست به ویژه برای مردم شهید پرور استان خوزستان چراکه زیر هر نخل نجیب این سرزمین شهید و یا شهدایی ایستاده به ملاقات خدا شتافته اند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه در این سرزمین باید با خشوع و خضوع حرکت کرد، گفت: مردم مقاوم و سرافراز خوزستان بارها صحنه شهید و شهادت و جهاد و مهاجرت را دیده اند.

حجت الاسلام تقوی مراسم امروز را یادآور تشییع شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: تمام شهدا عزیز هستند اما این شهدا ویژگی منحصر بفردی دارند و آنست که آنها زائر بارگاه امام حسین (ع) بودند.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان تصریح کرد: ما آگاهانه راه جهاد و شهادت را انتخاب کرده ایم و دست از ولی فقیه و امام امت بر نمی داریم.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری با بیان اینکه این شهدا از مربیان اخلاق در جامعه بودند، اظهار داشت: عده ای از عزیزان ما بی جهت و بی گناه که زائر امام حسین (ع) بودند به شهادت رسیدند.

وی افزود: در روز عاشورا نیز کفار دلیل جنگ با امام حسین ع را حب علی (ع) عنوان کردند و ما شیعیان در راه علی (ع) ثابت قدم و پابرجا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه پیام این جماعت پرشکوه، انتقام خون شهدا است تاکید کرد: گرد آمدن این اجتماع بزرگ پاسخ ‌کوبنده ای به اربابان تروریست است و مقام معظم رهبری نیز پدرانه در این مصیبت‌ ما را همیاری کردند و برای ابراز همدردی هیئتی را به استان فرستاده اند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه گروه های تروریستی به دست مستکبران جهان یعنی آمریکا و شجره ملعونه آل سعود ایجاد شده اند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که آل سعود امروز مصداق بارز شجره ملعونه است که ان شا الله به زودی نابود خواهد شد.

در پایان این مراسم پیکر شهدای حادثه تروریستی حِله پس از اقامه نماز، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهواز تشییع شد.

 انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار