دیدار خانواده امام موسی صدر با میشل عون+ عکس

خانواده صدر در دیدار با میشل عون از وی خواستند به پرونده امام موسی صدر اهتمام لازم را داشته باشد به ویژه که بیش از ۳۸ سال است از مفقود شدن او، محمد یعقوب همراه وی، عباس بدرالدین، خبرنگار همراه آنها گذشته است و هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها به دست نیامده است.
کد خبر: ۲۱۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ - 02December 2016
دیدار خانواده امام موسی صدر با میشل عون+ عکسبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ربابه صدر شرف‌الدین خواهر امام موسی صدر و ملیحه صدر، دختر ایشان و نجاد شرف الدین، مدیرکل موسسات امام موسی صدر با میشل عون رئیس جمهور جدید لبنان دیدار و انتخاب او را به عنوان رئیس جمهور لبنان تبریک گفتند.

خانواده صدر از میشل عون خواستند به پرونده امام موسی صدر اهتمام لازم را داشته باشد به ویژه که بیش از ۳۸ سال است از مفقود شدن او، محمد یعقوب همراه وی، عباس بدرالدین، خبرنگار همراه آنها گذشته است و هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها به دست نیامده است.

خانواده امام موسی صدر از میشل عون خواستند این پرونده و روند قضائی کنونی آن را را پیگیری کند.

در این دیدار همچنین این هیئت میشل عون را در جریان فعالیت‌های موسسات امام موسی صدر قرار داد.

ربابه صدر تصریح کرد: خانواه امام موسی صدر و لبنانی‌ها با انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور بسیار خوشحال شدند به ویژه اینکه به نقش میشل عون در تقویت جایگاه لبنان و رساندن این کشور به ساحل امن امید زیادی دارند.

خواهر امام موسی صدر با اشاره به نقش اساسی ژنرال عون در تقویت امنیت و ثبات لبنان گفت: از رئیس جمهوری لبنان خواستیم تا اهتمامی ویژه به پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر و دو همراهش در لیبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ژنرال عون بر پیگیری پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر و دو همراهش در لیبی و روند قضائی این پرونده تاکید کرد، افزود: ژنرال عون را از فعالیت‌ها و تلاش‌های موسسه‌های امام موسی صدر مطلع کردیم.

دستگاه قضایی لبنان در دسامبر گذشته هانیبال قذافی پسر معمر قذافی را مورد بازجویی قرار دادند و به اتهام مخفی نگه داشتن اطلاعات درباره پرونده مفقود شدن امام موسی صدر قرار بازداشت برای او صادر شد.

مقامات لبنان قذافی را چند ساعت بعد از ربوده شدن توسط گروهی مسلح در سوریه تحویل گرفتند.

شیعیان لبنان معمر قذافی را مسئول ربودن امام موسی صدر، رئیس شورای عالی اسلامی شیعی در لبنان در سال ۱۹۷۸ می‌دانند که آخرین بار در ۳۱ اوت در لیبی مشاهده شد.
 
دیدار خانواده امام موسی صدر با میشل عون+ عکس 
 
منبع: ابنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار