تحولات حلب سوریه؛

نیمی از مناطق اشغالی تروریست‌ها در شرق حلب به کنترل ارتش در آمد/ پاکسازی مناطق آزاد شده توسط یگان خنثی‌سازی روسیه

نیروهای ارتش سوریه و متحدانش موفق شدند نیمی از مناطق تحت اشغال تروریست‌ها در مناطق شرقی حلب به کنترل کامل خود در بیاورند و هم‌اکنون نیز در این مناطق به پیشروی‌های خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۲۱۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ - 03December 2016
نیمی از مناطق اشغالی تروریست‌ها در شرق حلب به کنترل ارتش در آمد/ پاکسازی مناطق آزاد شده توسط یگان خنثی‌سازی روسیه

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، ارتش سوریه و متحدانش تقریبا توانسته‌اند نیمی از مناطق تحت اشغال تروریست‌ها را در مناطق شرقی به کنترل خود در بیاورند.

 در حالی‌ که تروریست‌ها مقاومت سرسختانه‌ای در مناطق جنوب شرقی حلب از خود نشان می‌دهند ولی نیروهای ارتش از شرق در حال پیشروی هستند.

طبق این گزارش، نیروهای ارتش سوریه به همراه همپیمانانش عملیات تازه خود را علیه مواضع معارضان در شرق حلب از 15 نوامبر (25 آبان ماه) آغاز کرده و توانسته‌اند در این منطقه دست به پیشروی بزنند.

گفته می‌شود ده‌ها هزار نفر از ساکنان شرق حلب در حال خروج از این منطقه هستند و روسیه از باز کردن مسیر‌هایی در این منطقه برای دسترسی به کمک‌های انسان‌دوستانه خبر داده است.
 
همزمان با پیشروی میدانی در مناطق شرقی حلب، یگان خنثی‌سازی مین روسیه نیز به مناطقی که ارتش سوریه آنرا به کنترل خود در آورده است، وارد شده‌اند و اقدام به پاکسازی مین‌هایی که تروریست در آنجا کاشته‌اند، می‌کنند. 
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار