مروری بر وصیت نامه شهید «عبدالله دهقان پناه»؛

به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» حسین(ع) زمان لبیک گویید

شهید «عبدالله دهقان پناه» در بخشی از وصیت نامه خود آورده: قدر زمانی که در آن واقع شده‌اید را بدانید والا کفران نعمت کرده‌اید و امروزه زمینه آماده است و شما به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» حسین(ع) که امروز تکرار شده لبیک گویید.
کد خبر: ۲۱۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ - 27March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، شهید عبدالله دهقان‌پناه در تاریخ 9 آذر ماه سال 60 و در عملیات طریق‌القدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد و نخستین شهید شهرستان ریگان است.

 وصیت نامه شهید «عبدالله دهقان پناه»

ملت شریف و عزیز ایران و ای جوانان و ای همه کسانی که علی و حسن حسین(ع) می گوید؛ آیا واقعا علی را شناخته اید؟ آیا به نصایا و سفارشاتی که آن امامان معصوم علیهم السلام کرده اند، عمل می کنید؟ و آیا می دانید که فریاد حسین(ع) در روز کربلا چه بود؟ فریاد حسین(ع) همواره کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا بود این است که توصیه می شود اولاً امام و رهبر خود را بشناسید، ثانیاً عاشورا و کربلای خود را بشناسید.

قدر زمانی که در آن واقع شده اید را بدانید و بشناسید والا کفران نعمت کرده اید. بلی امروزه زمینه آماده ست و شما به فریاد (هل من ناصر ینصرنی) حسین(ع) که امروز تکرار شده لبیک گویید و الا فانی  و از بین رفتنی هستید و ما جوانان بسیار زیاد و عزیزی را روانه این کربلا نموده ایم.

چرا به احادیث نهج البلاغه و قرآن کریم مراجعه نمی کنید تا خود را در این دریای مواج سیراب کنید . بدانید که این انقلاب الهی و اسلامی است و به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)  خواهد پیوست و در یک جمله گوش به فرمان رهبرعزیز و پیر مراد باشید.

و اما سخنی هم با خانواذه ام: پدر ومادر عزیز و گرامیم سلام

پدرم: سلام بر تو که ابراهیم وار فرزندت را به فرمان خدای بزرگ به قربانگاه فرستادی و بدان و آگاه باش که اسماعیلت هرگز از فرمان باریتعالی سر باز نمی زند و مرگ در راه خدا را جز سعادت نمی داند و شهادت را جزء بهترین نعمت های خدا می داند.

پدر و مادر عزیزم: شما امروز خوشحال و سرافراز باشید که فرزندی درراه اسلام و قرآن هدیه می کنید و باید که نه تنها متاثر و اندوهگین نباشید بلکه برادران دیگرم را عازم جبهه حق علیه باطل سازید و می دانید که این دنیا ارزشی ندارد و اصل دنیای آخرت است، مصرّاً از شما می خواهم که برای من غصه و افسوس نخورید که این هم از درجه و ارزش شما و هم از من خواهد کاست، زیرا که من به معبود و معشوق خود رسیده ام، و ای مادرم بدان که این راه رفتنی است هرکس باید این راه را بگونه ای طی کند اما چه بهتر که این راه برای خدا و در راه خدا باشد.

و سخنی نیز با برادرانم:

ای برادران عزیزم هوشیار باشید و غیر از اسلام واحکام الهی آن به چیز دیگری نیندیشید ، هرچه خیر و صلاح انسانهاست در این مکتب الهی است ، آری برادران ،ما منطقمان حسینی است و زندگی که همراه با ذلت باشد آن زندگی را زندگی نمی دانیم و در راه اقامه صلاه هرچه داریم می دهیم و صدام و صدامیان بدانند که تا آخرین قطره خونمان نبرد می کنیم و اگر نتوانستیم هم کشته می شویم که هر دواش خیر و پیروزی است، این مرام رهبر و امام ماست.

برادران حقیقتاً که من در این مدت عمرم نتوانستم خدمتی که برای رضای خدا و رفاه خلق باشد انجام دهم امیدوارم که این قطره خون ناقابلم بتواند مفید واقع شود و درآخراز شما می خواهم که تمام کوششتان را در راه اسلام و فداکاری و تبلیغ آن و پیروی از امام عزیزمان به کار برید.

و اما ای خواهر وای خواهرانی که بعد از من این گفته را خواهید شنید حجاب و پاکدامنی را سرلوحه زندگیتان قرار دهید، نماز را فراموش نکنید، و خواهران عزیز اصلاً برای من گریه وناراحتی نکنید زیرا که من راه خود را یافته ام و با خدای خود پیمان بسته ام و ای کاش که من هزاران جان داشتم تا در راه حق و حقیقت هدیه کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها