امیرسرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی خبر داد:

کاهش چشمگیر پرواز پهپاد‌های دشمن در حوالی مرزهای ایران

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش پدافند هوایی در مهرماه سال‌ آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر خبری از پهپادهای دشمن در حوالی مرزهای ایران نیست.
کد خبر: ۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱ - 17August 2013

کاهش چشمگیر پرواز پهپاد‌های دشمن در حوالی مرزهای ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیرسرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی در حاشیه افتتاح مسجد امام حسن مجتبی منطقه پدافند شمال شرق امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی نیروهای شرق کشور در مقابله با هرگونه تهاجم در ارزیابیها و رزمایشها مشخص میشود.

وی گفت: شاید زمانی پهپادهایی بودند که قصد ورود به کشور را داشتند که به دام می افتادند یا برخی از پهپادها نیز به حوالی مرزهای کشور میآمدند و دور میشدند اما در حال حاضر خبری از آنها نیست و دشمن از فرستادن پهپاد به کشور هراس دارد.
 
وی افزود: این مسئله نشانه این است که تقویت خوبی در مرزهای شرق و شمال شرق کشور به وجود آمده است که این پروازها از مرزهای کشور به شدت دور شده و کاهش پیدا کرده اما ما همچنان به هوش و به گوش هستیم.
 
امیر اسماعیلی درباره رونمایی از دستاوردهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده گفت: در زمینه رادار، نصب و استقرار رادار و سامانههای هوشمند الکترونیکی و جنگ الکترونیک دستاوردهایی داشتهایم که 10 شهریورماه از آنها رونمایی میشود.
 
وی همچنین از برگزاری یک رزمایش در مهرماه سال آینده خبر داد و گفت: رزمایشی در یک منطقه بسیار وسیعی از کشور که حوزه عملیاتی آن کل کشور است، با حضور نیروهایی از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار