بازدید وزیر دفاع سوریه از حلب/ درخواست برای بازگشت شهروندان به منازلشان

بازدید وزیر دفاع سوریه از مواضع نظامی در حلب و درخواست فرماندهی کل ارتش این کشور از ساکنان محلات شمال شرقی حلب برای بازگشت به منازلشان از جمله اخبار و تحولات سوریه است.
کد خبر: ۲۱۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ - 03December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرتیپ «فهد جاسم الفریج» وزیر دفاع سوریه روز شنبه به دستور بشار اسد رئیس جمهور این کشور از شماری از مواضع و نقاط نظامی در حلب و حومه آن به سمت محله شیخ سعید، النقارین و غرب فرودگاه النیرب بازدید میدانی به عمل آورد.

سرتیپ الفریج در این بازدید با نیروهای ارتش سوریه در مواضع خود دیدار کرده و از شماری از محلات آزادشده در مساکن هنانو، بنی زید و گذرگاه کاستلو بازدید به عمل آورد. وی در این بازدید در جریان توضیحات فرماندهان میدانی در خصوص ماموریت های محوله در شهر حلب و حومه آن و اقداماتی که برای تامین مایحتاج شهروندان صورت می گیرد قرار گرفت.

وزیر دفاع سوریه در دیدار با فرماندهان نظامی طرح های عملیاتی آینده و ماموریت های محوله به نیروهای ارتش و متحدان آن را مورد بررسی قرار داده و با ارائه توصیه هایی از تلاش های گسترده آنها تقدیر کرد. وی همچنین تصریح کرد که نبرد با تروریسم برای بازگرداندن امنیت و ثبات به تمام اراضی سوریه ادامه دارد.

نیروهای ارتش سوریه نیز بر عزم خود برای ادامه انجام ماموریت های محوله به منظور رهانیدن کشورشان از تروریسم تاکید نمودند. شماری از افسران فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه الفریج را در این بازدید همراهی می کردند.

در همین حال فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از ساکنان محلات شمال شرقی شهر حلب خواست با توجه به اینکه ارتش سوریه امنیت و ثبات را به این مناطق بازگردانده است به منازل خود بازگردند.

فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه ای ساکنان محلات شمال شرقی شهر حلب را به بازگشت به منازل خود دعوت کرده است.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار