فراخوان مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم در آذرماه سال 95

سازمان وظيفه عمومی ناجا در اطلاعيه ای کليه مشمولان کاردانی، ديپلم و زير ديپلم دارای برگه آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم آذر ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
کد خبر: ۲۱۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ - 05December 2016
فراخوان مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم در آذرماه سال 95به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سازمان وظيفه عمومی ناجا ضمن فراخوان كليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد 1355 تا پايان آذر ماه 1377 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعيه ای اعلام كرد: كليه مشمولان کاردانی، ديپلم و زير ديپلم سال های مذكور كه برگه آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم آذر ماه سال 1395 دريافت كرده اند، می بايست در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظيفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند.

** مشمولان ساكن تهران بزرگ

كليه مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که دارای برگه آماده به خدمت به تاريخ آذر ماه سال 1395 می باشند، می بايست راس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 20 آذر به محل و مراکزی که توسط سازمان وظيفه عمومی ناجا در قالب برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

** مشمولان ساكن ساير استان های کشور

كليه مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که دارای برگه آماده به خدمت به تاريخ آذرماه سال 1395 می باشند، راس ساعت 7 صبح شنبه مورخ 220 آذر به معاونت وظيفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. لازم به ذكر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعيين شده غيبت محسوب می شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده اند، می توانند به نزديكترين دفتر خدمات الكترونيک انتظامی(پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگه مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار