پیام سرلشکر باقری در سالگرد شهید کشوری؛

شهید کشوری با عروج خود سیمرغ میدان‌های نبرد شد

رئیس ستادکل نیروی مسلح در پیامی به مناسبت سالگرد عروج سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری تصریح کرد: خوش به حال آن بلند آشیان عزت و غیرت، خلبان شجاع هوانیروز سرلشکر شهید احمد کشوری که با عروج بی افول و پرواز بی فرود خود سیمرغ میدان‌های نبرد شد.
کد خبر: ۲۱۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ - 05December 2016
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، همزمان با فرا رسیدن ۱۵ آذر سالروز شهادت سرلشکر «احمد کشوری» از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» پیامی صادر شد.

متن این پیام بدین شرح است:

شهادت، اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است، خوش به حال آنها که با شهادت رفتند. امام خمینی(ره)

خوش به حال آن بلند آشیان عزت و غیرت خلبان شجاع هوانیروز سرلشکر شهید احمد کشوری که با عروج بی افول و پرواز بی فرود خود سیمرغ میدان های نبرد شد.

سمیرغ بلند پرواز کوه ها و دشت ها حدیث شوق او را سر می دادند، نامت ای پرنده شهید هرگز از دفتر میهن اسلامی ایران پاک نمی شود، نامت یادآور خلبانان شهید میدان های نبرد هشت سال دفاع مقدس چون بابایی، شیرودی و دیگر فرماندهان شهید است، ۱۵ آذر سالروز عروج شهید احمد کشوری است که در منطقه میمک در ایلام، مورد حمله مزدوران بعثی قرار گرفت.

در این میان، در حالی که بالگردش در اثر اصابت راکت هواپیما، به شدت می سوخت، آن را تا موضع خودی هدایت کرد و آنگاه در خاک وطن سقوط کرد و به آرزوی دیرینه اش دست یافت و شربت شهادت را مردانه سر کشید.
 
این فرمایش خداوند باری تعالی می باشد که فرمود هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

ای به افلاک رسیده ای سرلشگر شهید احمد کشوری تو در قلب ما زنده ای و یاد و نامت همیشه روشنی بخش راه شهیدان و هدایت راه ما است، یادت گرامی باد. سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری را به ملت غیور و شهید پرور و تیزپروازان هوانیروز تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار