سردار کارگر مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشوری جهت ارتقاء فرهنگ دفاع مقدس/ انقلابی بودن شرط توسعه فرهنگ دفاع مقدس است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور برای ارتقاء فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن شرط توسعه فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۱۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ - 06December 2016

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، نشست سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با فرماندهان ارشد استان اصفهان در سالن جلسات مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار شیروانیان ضمن عرض خیر مقدم و تشریح روند اجرایی پروژه مرکز فرهنگی اصفهان اظهار داشت: با کمک مسئولان، فاز نخست مرکز فرهنگی استان اصفهان در خرداد‌ماه سال آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این نشست سردار دکتر کارگر ضمن تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی در اقشار مختلف جامعه، گفت: مسئولان باید روحیه انقلابی خود را در تمام شؤون تقویت کنند چراکه در امر توسعه فرهنگ دفاع مقدس انقلابی بودن شرط لازم به حساب می‌آید.

وی به ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور برای ارتقاء فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایجاد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک روش راهبردی در استفاده صحیح از امکانات همه ادارات، نهادها و دستگاه‌های کشوری و لشکری در نشر فرهنگ دفاع مقدس است که از موازی کاری در این امر جلوگیری به عمل خواهد آورد.

سردار کارگر با بیان این موضوع که در دوران جنگ تحمیلی وارد کننده سیم خاردار به کشور بودیم و هم اکنون با عنایت خداوند حتی موشک نیز صادر می‌کنیم، افزود: اگر رخدادهای هشت ساله دفاع مقدس به درستی به جوانان ارائه شود زمینه ساز بالا رفتن روحیه انقلابی، ایثار، شهادت طلبی، مقاومت و پایداری در بین جوانان خواهد شد و همین موضوع زمینه‌ساز توفیق در امور علمی، اقتصادی، فرهنگی، ارزشی و... خواهد شد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس حضور همه اقشار مردم صحنه‌های بی‌نظیری از حماسه و پیروزی را خلق کرد بر همین اساس امروز نیز در جهت نشر فرهنگ بی‌بدیل دفاع مقدس باید تمام مسئولان، احزاب، رسانه‌ها و مردم بسیج شوند تا با عنایت خداوند متعال باز در جبهه فرهنگی و عرصه جنگ نرم سربلند شویم.

گفتنی است، پیش از این نشست رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از نزدیک بر روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان نظارت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها