رییس زاده عنوان کرد؛

ورود بسیج به عرصه داروسازی/ اقدامات بسیج داروسازی موثر بوده است

رییس بسیج جامعه پزشکی گفت: بسیج داروسازی کشور توانسته در صنعت مهم داروسازی وارد شود و پیشرو باشد.
کد خبر: ۲۱۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 06December 2016
ورود بسیج به عرصه داروسازی/ اقدامات بسیج داروسازی موثر بوده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، دومین همایش سراسری بسیج داروسازی کشور با عنوان «اقتصاد مقاومتی در عرصه داروسازی» در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) آبادان برگزار شد.
 
در این همایش «رسول دیناروند» رییس سازمان غذا و دارو، سردار «نصرالله فتحیان» مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا، «علیرضا آموزنده» رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، «اسماعیل ایدنی» رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و «محمد رییس زاده» رییس بسیج جامعه پزشکی کشور، سخنرانی کردند.

رییس زاده در این همایش عنوان کرد: دارو باعث آسایش روح و روان مردم می‌شود که حقیقتا بسیج داروسازی کشور توانسته در این صنعت مهم وارد شود و پیشرو باشد. 

وی با بیان اینکه دشمن در تمامی سطوح در پی دشمنی با جمهوری اسلامی و به ویژه انقلاب اسلامی ما بوده و همچنان هست، تصریح کرد: همواره بر نقش بسیج در کشور تاکید شده و بسیج داروسازی همواره پیشتاز در این عرصه بوده است.

رییس بسیج جامعه پزشکی به اوضاع منطقه و خاورمیانه اشاره کرد و گفت: نقش بسیج در منطقه پویاتر است لذا بسیج باید از فضای حاشیه‌ای و رسانه‌ای غرب پرهیز کند، زیرا دشمن همواره دنبال سرنگونی انقلاب اسلامی بوده است.

رییس زاده افزود: انقلاب اسلامی، تحول عظیمی در منطقه و به ویژه خاورمیانه ایجاد کرده است به طوریکه اکنون خاورمیانه به گورستان توهمات آمریکا تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که بالغ بر 500 شهید در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) آبادان تقدیم انقلاب شده است، گفت: بسیجیان باید راه این شهیدان را ادامه دهند و امسال این دومین همایشی است که با نام شهید «دکتر سید ابراهیم فقیهی، داروساز» مزین شده است.

رییس زاده در پایان خاطرنشان کرد: شرایط جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در داروسازی بسیار موفق‌تر از گذشته است و امیدواریم در بحث خودکفایی در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته موفق شویم.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار