نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تقویت بنیه علمی مهم ترین رویکرد دانشگاه ها باشد/سرانه مطالعه دانشگاه ها افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اساتید دانشگاه ها باید در راستای تقویت بنیه علمی دانشجویان همواره تلاش کنند و ضروری است که سرانه مطالعه در دانشگاه ها و میان اساتید افزایش یابد
کد خبر: ۲۱۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ - 07December 2016

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در دیدار با دانشجویان دانشگاه های استان مرکزی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به ضرورت  افزایش سرانه مطالعه در دانشگاه ها اظهار کرد: مطالعه یکی از نیازهای ضروری و اصلی برای جامعه دانشجویی کشور است که حرکت در مسیر افزایش آن می تواند ارتقای وضعیت علمی کشور را به همراه داشته باشد.

وی افزود:  یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب افزایش سطح علمی مراکز کسب دانش و همینطور دانشگاه ها است که دانشجویان با حرکت در این مسیر باید در راستای تحقق آن گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: یکی از سفارشات رهبر معظم انقلاب این است که شتاب علمی کشور نباید دستخوش سیاست زدگی و یا حواشی جناحی باشد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با اشاره به ارتباط میان صنعت و دانشگاه ها گفت: به منظور توسعه اقتصادی کشور نیاز است که ارتباط میان صنعت و دانشگاه ها تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان مرکزی با داشتن ظرفیت ها و توانایی های فراوان در حوزه اقتصادی و دانشگاهی می تواند گامی موثر در مسیر رونق اقتصادی و بهبود کسب و کار بردارد.

امام جمعه اراک تصریح کرد: دانشگاه ها این توانایی را دارند که با بهره مندی از ظرفیت های خودنقش آگاه سازی در زمینه آسیب های اجتماعی را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار