سردار اشتری:

«مبارزه با قاچاق» از اولویت‌های اصلی ناجاست/ موانع قضایی در برخورد با قاچاقچیان رفع شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مبارزه با قاچاق يکي از اولويت‌های اصلی نيروی انتظامی است، چرا که قاچاق به بدنه اقتصادی کشور صدمات جبران ناپذيری وارد می‌کند.
کد خبر: ۲۱۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ - 07December 2016
«مبارزه با قاچاق» از اولویت‌های اصلی ناجاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسين اشتری» فرمانده نیروی انتظامی کشور در نشست با وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تأکيدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مبارزه جدی با پديده قاچاق، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق يکي از اولويت‌های اصلی نيروی انتظامی است، چرا که قاچاق به بدنه اقتصادی کشور صدمات جبران ناپذيری وارد می‌کند.

وی افزود: عزم و اراده مبارزه با قاچاق در نيروی انتظامی وجود دارد اما در اين مسير مشکلاتی است که بايد مرتفع شود.

فرمانده نيروی انتظامی اضافه کرد: در فرآیند مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچيان بايد خلاء‌های موجود احصاء و برخی موانع قضائی نيز مرتفع شود.

وی با بيان اينکه مبارزه با قاچاق نيازمند عزم همگاني است، خاطرنشان کرد: تعامل نيروی انتظامی، وزارت صنعت و همچنين اصناف نقش موثری در هماهنگی بين بخشی و مبارزه با قاچاق دارد.

سردار اشتری، مبارزه و کاهش سرقت را نيز از برنامه‌های اولويت دار نيروی انتظامی معرفی و بيان کرد: در راستای کاهش سرقت، نيروی انتظامی سياست‌ها و برنامه‌هايی را دنبال می‌کند، اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن قطعات خودرو و يا وسايل ديگر يکی از اين طرح‌ها است.

عالی ترين مقام انتظامي کشور تأکيد کرد: کاهش جرايم به ارتقاء احساس امنيت در جامعه منتج می‌شود و در راستای تقويت امنيت، نيروی انتظامی با استفاده از تمام توان و ظرفيت ورود می‌کند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها