هشتگ مظلوميت مردم تحت محاصره «فوعه» و«كفريا»/ به داد کودکان مظلوم فوعه و کفریا برسید!

هشتگ#مظلوميه_كفريا_والفوعه براى رساندن صداى مظلوميت مردم تحت محاصره این دو شهرک شیعه‌نشین به راه افتاده است.
کد خبر: ۲۱۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ - 07December 2016
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس،‌ بیش از یک سال است که 40 هزار شیعه سوری در دو شهرک شیعه‌نشین فوعه و کفریا تحت محاصره همه‌جانبه تروریست‌ها قرار گرفته‌اند.
 
تروریست‌ها با شلیک موشک‌هایی از نوع گراد و فیل روزانه ده‌ها نفر از آنها را که بیشتر از میان کودکان، زنان و سالمندان هستند، به شهادت می‌رسانند.
 
برهمین اساس کاربران فضای مجازی هشتگ #مظلوميه_كفريا_والفوعه براى رساندن صداى مظلوميت مردم تحت محاصره این دو شهرک به راه انداخته‌اند که در ادامه به برخی از پست‌های معنا‌دار کاربران اشاره می‌شود:‌
 
**‌ «علی شعیب» خبرنگار المنار نوشته است:‌ «ای مردم فوعه و کفریا مظلومیت شما نفاق و دورویی سازمان‌های حقوق بشر بین‌المللی را آشکار می‌کند.»
 
**‌ کاربر دیگری به اسم «حسین» می‌نویسد: «وجدان جهانیان مرده است، چراکه کودکان فوعه و کفریا ذبح می‌شوند.»
 
**‌ «الیف» یکی دیگر از کاربران فضای مجازی است که در صفحه شخصی خود در توئیتر می‌نویسد:‌ «فوعه و کفریا در محاصره تکفیر‌ها قرار گرفته است ... خیلی‌ها از حقیقت فرار می‌کنند ... اگر گروه‌های مقاومت(اسلامی) نبود همه کشته می‌شدیم؛ کشتاری که نمونه‌ای از آن را تاریخ این مرز بوم به خود ندیده است.»
 
** «حسن» نیز کاربر دیگری است که جهان عرب را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید:‌ «ای اعراب مردمانی که در فوعه و کفریا کشته می‌شوند انسان هستند!»
 
** کاربر دیگری گویا یمنی است،‌ در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته‌است: «دو سال است که (فوعه و کفریا)‌ در محاصره است... روزانه بمباران می‌شوند .... آب نیست ... غذا نیست ... دارو نیست ... گاز نیست ... قربانیان از میان کودکان و  سالمندان است ... گویا یمن در سوریه است.»
 
** سایر پست‌های کاربران به معیارهای دوگانه‌ سازمان‌های حقوق بشری بین‌المللی در قبال ملت مظلوم فوعه و کفریا و حمایت از گروه‌های تکفیری در کشتار مردم این دو شهرک اشاره می‌کند.
 
گفتنی است،‌ دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریا با بیش از 40هزار نفر سکنه که اکثرا از نسل سادات می‌باشند، طی یک‌سال و نیم گذشته و پس از اشغال کامل استان ادلب توسط ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» به رهبری القاعده و با مشارکت «اخوان المسلمین» سوریه و «ارتش آزاد» در محاصره کامل قرار داشته و تروریست‌ها علاوه بر انهدام کلیه تاسیسات حیاتی همچون آب و برق و گاز و … از ورود دارو و مواد غذایی به داخل آنها جلوگیری کرده و روزانه صدها موشک و خمپاره به منازل ساکنین آنها شلیک می‌کنند.
 
هشتگ مظلوميت مردم تحت محاصره «فوعه» و«كفريا»
هشتگ مظلوميت مردم تحت محاصره «فوعه» و«كفريا» 
 
 انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار