تجمع شیعیان مقابل سازمان ملل متحد در سالروز تخریب قبور مطهر بقیع

جمعی از شیعیان مقیم نیویورک همزمان با سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع، در مقابل سازمان ملل متحد تجمع کردند.
کد خبر: ۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴ - 18August 2013

تجمع شیعیان مقابل سازمان ملل متحد در سالروز تخریب قبور مطهر بقیع

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این افراد با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت اقدام وهابی ها در تخریب قبور مطهر ائمه بقیع، از سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای بین المللی مانند یونسکو خواستند نسبت به ادامه این بی حرمتی ، سکوت نکنند.

شیعیان مقیم نیویورک همچنین به حمایت مالی، رسانه ای و تسلیحاتی برخی دول عربی از تروریست های موجود در سوریه اعتراض و از دبیرکل سازمان ملل متحد خواستند نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

یکی از این افراد در گفت و گو با واحد مرکزی خبر در نیویورک گفت: وقتی طالبان مجسمه های بودا را در بامیان افغانستان تخریب کرد، همه سازمان های بین المللی از جمله یونسکو واکنش شدیدی نشان دادند اما در مقابل بی حرمتی آل سعود به اماکن مذهبی شیعیان هیچ اقدامی نمی کنند.

جوان شیعه دیگری گفت: از سال 1925 میلادی تاکنون، حدود نود سال است که وهابی ها مشغول محو آثار تاریخی و مذهبی مکه و مدینه هستند ولی سازمان ملل و دیگر نهادهای مدعی حقوق بشر و حمایت از اماکن فرهنگی هیچ اقدامی نمی کنند.

اقدام تروریست های سلفی در تخریب قبور صحابه پبامبر اسلام (ص) دیگر اعتراض این افراد به سکوت سازمان ملل بود. یک جوان شیعه در حالیکه پرچمی با عبارت یاحسین حمل می کرد، به خبرنگار ما گفت: ما اجازه تکرار تاریخ را نمی دهیم و با خون خود از حرم حضرت زینب (س) دفاع خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار