نگاهی به فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

شبکه‌های مختلف تلویزیون فیلم‌های سینمایی، سریال و انیمیشن مختلفی را برای پخش در روزهای پایانی هفته روی آنتن سیما می‌برند.
کد خبر: ۲۱۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ - 07December 2016

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «کارمندان شرکت»، «ربات»، «برادر کوچک»، «یک تابستان پرهیجان»، «مسابقه»، «سوار کار»، «این خانه پلاک ندارد»، « سه گلوله »، «تنهایی»، «دزدان اسکیت سوار»، «پادشاه جزیره شیطان»، «سرزمین موعود»، «داستان سامرا»، «ویلای پر ماجرا»، «آدم ربایی»، «تشنه سرعت»، «مامور انتقال 2و1»، «پولکی»، «کلاه تا کلاه»، «خال خالی»، «آلبرت دوست نامرئی من»، «زمان برف بازی»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «حکم»، «بلک توران»، «طوفان سفید»، «طلا»، «سه ماهی» و «دزد و قهرمان» پنجشنبه و جمعه 18 و 19 آذر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.

*************************************

شبکه یک سیما

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «کارمندان شرکت» به کارگردانی جان ولز، پنجشنبه 18 آذر ‌ماه ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کریس کوپر و بن افلک خواهید دید: بابی واکر که مدیر فروش موفق یک شرکت بزرگ آمریکایی است و زندگی بسیار مرفهی دارد در رکود اقتصادی سال 2008 آمریکا از شرکت تعدیل شده و شغلش را از دست می دهد. او که از این خبر بسیار شوکه شده است با هیات مدیره که چنین تصمیمی را گرفته اند بحث می کند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «ربات» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، جمعه 19 آذر ‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی عمار تفتی و فرناز رهنما آمده است: ثنا و آرش هر دو دانشجویان نخبه رشته کامپیوتر هستند که به تازگی با هم عقد کرده اند. آنها برای شرکت در المپیاد دانشجویی هر کدام در یک تیم ربوتیک مجزا در دانشگاه تحقیق می کنند. در این دور از رقابت ها ربات ساخته شده توسط گروه آرش برنده شده و به عنوان نماینده دانشگاه در مسابقات بین المللی بانکوک برگزیده می شود. ثنا که با ساخت یک ربات زنده یاب امید زیادی به موفقیت در این مسابقات داشته است توسط همگروهانش مقصر این باخت شناخته می شود. او برای بررسی و امتحان دوباره ربات زنده یاب خود به خرابه ای در شهر می رود اما درآنجا دچار سانحه شده و داستان ادامه پیدا می کند.

*************************************

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «برادر کوچک» به کارگردانی شینگ بو کونگ، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی چونگ اوک بائه، جین هو چوی و ئی دا جئون آمده است: جَنگ هانی پسر نه ساله بسیار حسود و خودخواهی است که با برادر دوازده ساله‌اش هان همیشه مشکل دارد اما با بیماری برادرش متوجه می‌شود بهتر است کینه‌ها را کنار بگذارد. این در حالی است که هان دچار بیماری سرطان شده است.

*************************************

فیلم سینمایی «یک تابستان پرهیجان» به کارگردانی فرانسیس لکلرک، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی پاتریک روبیتیل و پیر لوک فانک درباره تعدادی از دانش آموزان است که تابستان با تیم بیسبال مدرسه دچار مشکل شده و در آن شرکت نمی کنند. مدرسه که به دلیل کمبود امکانات شرایط تشکیل تیم دیگری را ندارد؛ دانش آموزان را تشویق به شرکت در اردوی تابستانی می کند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «مسابقه» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری، جمعه 19 آذر ماه ساعت 8 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان نمایش تلاش دو گروه از بچه هاست: تیم رباتیک و تیم فوتبال. در این میان معلم ریاضی به طور پنهانی و دور از چشم مدیر مدرسه به یاری بچه ها می‌آید و با آنها تمرین می کند. سرانجام داستان با موفقیت هر دو گروه پایان می یابد که........

محمد رضا اسکندری، فرزانه سادات سید ابراهیمی و امیر صاحب جلال در فیلم تلویزیونی «مسابقه» هنرنمایی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی «سوار کار»، جمعه 19 آذر ماه ساعت 15:30 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: پسر خانواده ای با تلاش و با فداکاری پدر و مادرش یک سوار کار حرفه ای می شود. او در نیمه راه به کار وکالت مشغول می شود. اما اسبی سرکش که هیچ کس به موفقیت او امیدوار نبوده او را دوباره به سوارکاری تشویق می کند.

*************************************

فیلم سینمایی «مزرعه» به کارگردانی مارک آنجلو، جمعه 19 آذر ماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی میکی سباستین، سیریل دسکورس و پیِر موندی در مورد ژوزف پیرمرد مزرعه داری است که به تازگی همسرش را از دست داده و امیدی به ادامه زندگی ندارد. او تصمیم دارد علیرغم مخالفت دخترش ، مزرعه را بفروشد.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «این خانه پلاک ندارد» به کارگردانی مهدي ناظريان، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم با نقش آفرینی افسانه چهره آزاد، علی سلیمانی و حمید رحیمی خواهید دید: منیر سال‌هاست در انتظار بازگشت فرزند مفقود شده خود در جنگ است. او در حالي از سفر کربلا باز مي گردد که انتظارش براي ديدار فرزندش به سرآمده است و او در کمال ناباوري پيکر شهيد جوانش را در آغوش مي کشد و پس از اين ديدار، در حالي که آرزويش محقق شده از دنيا رفت.

*************************************

فیلم سینمایی «سه گلوله» به کارگردانی تانگ شینگ یی، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت 24 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی لوئیز کو و دانیل وو خواهیم دید: در پی یک سرقت از خودرو حمل پول بانک، که منجر به کشته شدن و سرقت مبلغ زیادی از اوراق قرضه می شود، یک ورزشکار تیرانداز، ظاهرا به صورت اتفاقی در صحنه سرقت بوده است. او اقدام به تیراندازی جهت حمایت از نیروهای حفاظتی می کند و پرونده ای پیچیده را در مقابل دادگاه قرار می دهد.

*************************************

فیلم تلویزیونی «تنهایی» به کارگردانی آرش معيريان، جمعه 19 آذر ماه ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می رود .

در خلاصه فیلم آمده است: روزبه که مترجم وزارت دارايي است به طور ناخواسته و از روي اجباراز سوي عوامل بيگانه مورد سوء استفاده قرار مي گيرد. مامورين وزارت اطلاعات که از مدت ها قبل او را تحت نظر داشتند از وي خواستند تا با عامل بيگانه همکاري کند.

فرامرز قریبیان، کوروش سلیمانی و سیما خضرآبادی در فیلم تلویزیونی « تنهایی» نقش آفرینی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی «دزدان اسکیت سوار» به کارگردانی جرارد پیرز، جمعه 19 آذر ماه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: اسليم، امتيس، فرانک و الکس جوانان اسکيت سوار حرفه اي هستند که با همکاري يکديگر از بانک هاي زيادي با موفقيت سرقت کرده اند. اسليم به طور تصادفي با زني جذاب به نام کارن آشنا مي‌شود و بعد از مدتي متوجه مي شود که او کارآگاه پرونده هاي سرقت آنهاست.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «پادشاه جزیره شیطان» به کارگردانی مریوس هالست، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می رود.

فیلم در مورد تعدادي پسر بچه بزهکار است که در يک آسايشگاه دور افتاده زير دست مردي سختگير کار مي کنند. آنها شرايط بسيار سختي را مي گذرانند و هر بار که قصد فرار دارند موفق نمي شوند تا اينکه بالاخره يک روز يکي از پسرها براي فرار دل به دريا مي زند.

بنجامین هلستد و تروند نیلسن در فیلم «پادشاه جزیره شیطان» نقش آفرینی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی «سرزمین موعود» به کارگردانی گاس ون سنت، جمعه 18 آذر ماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در این فیلم با بازی مت دیمون و رزمری دویت خواهید دید: مرد فروشنده اي در يک روستايي نزديک شهر زندگي مي کند او براي يک شرکت گاز، آزمايشاتي را انجام مي دهد که باعث يک سري تغييرات در زندگي او مي شود. او قصد دارد زمين هاي مردم روستايي را به نفع شرکت بزرگ و چند مليتي خريداري کند.

*************************************

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «داستان سامرا» به کارگردانی حسین سلطانی و وحید چالاک، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم خواهیم دید: یک گروه شیطانی و خرابکار به کمک امواجی رادیویی انسان‌ها را کنترل کرده و از آنها نیروهایی انتحاری برای حمله به حرم امام حسن عسگری(ع) در سامرا می‌سازند. برای مقابله با آنها، عده‌ای از دانشمندان جوان ایرانی دستگاهی اختراع کرده‌اند که اثر آن را خنثی کند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «ویلای پر ماجرا» به کارگردانی مهرداد محتشمی، جمعه 19 آذر ماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «ویلای پر ماجرا» به کارگردانی مهرداد محتشمی، جمعه 19 آذر ماه ساهت 9 از شبکه پنج پخش می شود.


در خلاصه داستان آمده است: سعید که آهنگساز شعرهای کودکانه است برای ساخت آهنگ به ویلای دوستش می رود. او قصد ازدواج با نیلوفر را دارد که پدر نیلوفر مخالف است اما اتفاقاتی می افتد که نظرش نسبت به او تغییر کرده و رضایت به ازدواج آنها می دهد.


کیومرث ملک مطیعی، شهرام قائدی، شهرزاد عبدالمجید و ساعد هدایتی در فیلم تلویزیونی «ویلای پر ماجرا» هنرنمایی کرده اند.

****************************************

فیلم سینمایی «آدم ربایی» به کارگردانی مارتین تری رینت، جمعه 19 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.


در این فیلم با بازی راجر هاور، رینات چالتون، وان آچات و گیج نابر خواهیم دید: رم پدر پیری دارد که پس از بیست سال کار در کارخانه اخراج شده است . و وضع مالی خوبی ندارد که تصمیم می گیرد پیشنهاد دزدیدن آقای بردمن کارخانه دار را بدهد. آدم دزدها بردمن را می دزدند و سه هفته در یک اتاق کوچک نگهداری می کنند و از او مبلغ هنگفتی پول می گیرند.

*****************************************

فیلم سینمایی «تشنه سرعت» به کارگردانی الکس راناریولو، جمعه 19 آذرماه ساعت 20:30 از شبکه پنج پخش می شود.

در این فیلم با بازی جوزف کراس، جان پیپر فرگوسن، برندو ایتون و نیکول بدان خواهید دید: دنی با مادر و ناپدری اش زندگی می کند او مدام با شرکت در مسابقات خیابانی درد سر درست می کند. پدر او هم سال‌ها پیش قهرمان اتومبیل سواری بوده که در اثر تصادف پایش خرد شده و دیگر نمی تواند مسابقه دهد. دنی با یکی از همکلاسی هایش جیک که پدر او هم رقیب پدرش در مسابقات بوده دائما در رقابت است.

********************************************

شبکه تماشا

فیلم سینمایی «مامور انتقال» به کارگردانی کوری یین، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت 20 از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جی سون استاتهام، کی شو، مت شولزی و ریک یانگ خواهیم دید: فرانک مارتین مامور انتقال بسته هایی است. او برای خود چند قانون دارد که یکی از آنها نپرسیدن هیچ گونه سوالی است.


*************************************

قسمت دوم فیلم سینمایی «مامور انتقال» به کارگردانی کوری یین، جمعه 19 آذر ماه ساعت 20 از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.


*************************************


شبکه شما


فیلم تلویزیونی «پولکی» به کارگردانی حسین تبریزی، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت 23 از شبکـه شما پخش خواهد شد.


داستان از این قرار است که: عزت با اشتباهات اقتصادی اش ورشکست شده و از دست طلبکارانش گریخته است و با خانواده اش به خانه ای قدیمی پناه برده است. عزت با روح پدر تازه درگذشته اش خانقلی خان قلیخانی در ارتباط است .همسر عزت از او می خواهد تا کارگاه تولید شیرینی پولکی را که به ارث برده است احیا کند.


سیاوش طهمورث، محمد الهی و زهره مجابی در فیلم تلویزیونی «پولکی» هنرنمایی کرده اند.


*************************************

فیلم تلویزیونی «کلاه تا کلاه» به کارگردانی هادی رحیمی، جمعه 19آذر ماه ساعت 13:30 از شبکـه شما پخش خواهد شد.


در خلاصه داستان فیلم خواهید دید: ونداد که در تهران مشغول ساخت و ساز و کارهای ساختمانی است برای وصول طلب خود به اصفهان می رود. رشید از دوستان قدیمی او قول می دهد کمکش کند. در جریان این تعقیب و گریزها اتفاقات طنز و خنده داری رخ می دهد که خود بر جذابیت داستان می افزاید.


مهران رجبی، خشایار راد، قدرت الله ایزدی و ساناز نیکنام در فیلم تلویزیونی «کلاه تا کلاه» بازی کرده اند.


*******************************************

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «خال خالی» به کارگردانی هان سانگ هو، پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت 19:30 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: در هشتاد میلیون سال قبل یک دایناسور کوچک از تیره تارباساروس زندگی می کند که از قبیله خال خالی است. این دایناسور با خانواده اش زندگی خوب و خوشی دارد، تا اینکه دایناسور بی رحم و وحشتناکی از تیره تیراناساروس که یک چشمش هم زخمی و کور شده خانوادۀ او را از بین می برد.

***********************************

فیلم سینمایی «آلبرت دوست نامرئی من» به کارگردانی جورج پاپاواسیلیو، جمعه 19 آذر ماه ساعت 14:30 از شبکـه امید پخش خواهد شد.


در این انیمیشن خواهیم دید: مکس، آنا و دانیل یک خانواده شاد و خوش بخت هستند. مکس رئیس موفق یک کارخانه اسباب بازی است. پس از مرگ ناگهانی آنا، مکس با مردی نامرئی صحبت می کند که برادر بزرگ تر و فرصت طلب مکس، با دیدن این رفتارهای مکس بلافاصله او را به یک بیمارستان روانی منتقل می کند.

 ******************************************

انیمیشن سینمایی «زمان برف بازی»، جمعه 19 آذر ماه ساعت 19:30 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

انیمیشن سینمایی «زمان برف بازی»، جمعه 19 آذر ماه ساعت 19:30 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.


در این انیمیشن خواهیم دید: وقتی که زمستان دوباره از راه می رسد، پسری جوان به همراه دوستانش به دختری که در آنجا تازه وارد است ملحق می شوند تا یک مسابقه بزرگ برف بازی راه بیاندازند.


شبکه افق
فیلم سینمایی «گاهی به آسمان نگاه کن» به کارگردانی کمال تبریزی، جمعه 19 آذر ماه ساعت 19:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.


در این فیلم خواهید دید: هاتف، روح سرگردانی است که از مرگ آدم‏ها خبر دارد و در آخرین لحظه حیات به عنوان نماینده ملک الموت نزدشان حاضر می‏شود. او از آسمان به زمین آمده تا کار جانبازان یک آسایشگاه را سر و سامان دهد. هاتف پس از انجام ماموریتش دوباره به آسمان باز می‏ شود.


رضاکیانیان، آتیلا پسیانی، هانیه توسلی، احمد آقالو و هوشنگ حریرچیان در فیلم سینمایی «گاهی به آسمان نگاه کن» ایفای نقش کرده اند.

**************************************

شبکه نمایش

فیلم‌هایسینمایی و تلویزیونی «حکم»، «بلک توران»، «طوفان سفید» و «طلا» پنجشنبه 18 آذر ماه ساعت 11، 15:15، 17:15 و21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

*****************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «طلا»، «سه ماهی» و «دزد و قهرمان» جمعه 19 آذر ماه ساعت 11، 17:15 و 21 از شبکه نمایش پخش می شود.


انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها