رضایی:

40 خیریه کشور آماده تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قرار است خیریه‌ها از منابع دولتی، خصوصی و منابع خودشان برای آبادانی روستاها استفاده کنند، گفت: 40 خیریه در کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که به ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور کمک کنند تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.
کد خبر: ۲۱۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ - 07December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  محسن رضایی دقایقی قبل در افتتاح قرارگاه استانی ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور در بیرجند ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: امروز باید به ندای رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی لبیک گفته و در کنار دولت در حوزه جهاد اقتصادی برای مردم گام برداریم.
 
 
وی با بیان اینکه امروز تحقق اقتصادی مقاومتی نیازمند همت دولت، موسسات خیریه و آحاد مردم است، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی تنها کار دولت نیست و باید آحاد مردم و بسیج پای کار باشند.
 
رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور عنوان کرد: قرار است خیریه‌ها زیر پوشش این ستاد در زمینه عمران، آبادانی و مسائل فرهنگی روستا فعالیت خود را انجام دهند که این کار در شهرستان فردوس خراسان جنوبی در 25 روستا آغاز شد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قرار است خیریه‌ها از منابع دولتی و خصوصی و منابع خودشان برای آبادانی روستاها استفاده کنند، افزود: 40 خیریه در کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که به ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور کمک کنند تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.
 
رضایی با اعلام اینکه جنگ و دفاع مقدس به دست مردم اداره شد و این مردم منبع عظیم ما هستند، بیان کرد: مردم توانمند روستاها قطراتی هستند که اگر وصل شوند اقیانوس خواهند شد و می‌طلبد مؤسسات خیریه و دولت کنار هم باشند.
 
وی با بیان اینکه جهاد اقتصاد مقاومتی دشمن را مأیوس خواهد کرد و امروز همه باید برای رونق زندگی مردم در صحنه باشیم.، تأکید کرد: خیریه‌هایی که امروز پای کار آمده‌اند در کنار دولت و نظام خواهند بود.
 
رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور توضیح داد: انتظار ما از دولت و بخش خصوصی این است که از خیریه‌ها حمایت کنند؛ البته قرارگاه قرار است در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی باشد که اکنون مطالعه دارند و کار اجرایی را البته از شهرستان فردوس آغاز می‌کنند.
 
رضایی با اشاره به آغاز فعالیت‌های عمران و آبادانی یک هزار دهستان در ایران با کمک بسیج و سپاه، تشریح کرد: در حال حاضر یک هزار دهستان شناسایی شده است و قرار است این تعداد از دهستان‌ها در تمام ابعاد تحویل جامعه داده شود.
 
وی در پایان یادآور شد: امروز همانطور که جهاد در موصل و جنگ علیه تکفیری‌ها واجب است حضور در حوزه اقتصادی مقاومتی نیز واجب است و هر فردی اگر توانایی کمک دارد و دریغ کند باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشد.
 
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار