در یادواره شهدای مدافع حرم مطرح شد؛

ويژگي‌هاي ملت ايران از زبان سردار سليماني/ هیچ مسئولی در دنیا مانند امام خا‌منه‌ای با تمام اقشار دیدار نمی‌کند

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده، آگاه نیت دشمن و بصیر است و ملت ایران به واسطه داشتن این دو شرط شکست ناپذیرند.
کد خبر: ۲۱۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ - 07December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه بعدازظهر چهارشنبه در آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم و شهدای عملیاتهای کربلای چهار و پنج دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر در طول تاریخ ملتی با وجود دارا بودن رهبری شایسته شکست خورد و به اهداف خود نرسید به دلیل نبود آمادگی در مردم بود. رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده، آگاه نیت دشمن و بصیر است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به واسطه داشتن این دو شرط شکست ناپذیرند، گفت: منشا آمادگی ملت ایران، ایمان آنهاست و با وجودی که نسل عوض شده، اما اجتماعات مذهبی همانند سال 57 است.

سردار سلیمانی با تمجید از شخصیت و  سیاست‌های رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبر ما، رهبری متقی است و همه سیاست‌هایی که ابلاغ می‌کنند از روی تقواست. به جز مقام معظم رهبری هیچ مسئولی در دنیا نمی‌بینیم که با تمام اقشار دیدار کند و به صحبت آنها گوش دهد و ملت ما نیز ملتی همیشه در صحنه است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به آیه «ان تنصرالله ینصرکم» و تفسیر آن توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خداوند یاری و نصرت خود را به کسانی ارزانی می‌کند که هرچه در توان دارند برای خدا بگذارند. آمادگی مردم سبب می‎شود که مستحق نصرت الهی شوند. 

وی با بیان اینکه انسان با اراده می‌تواند به هدف خود دست پیدا کند، تصریح کرد: ملت ایران با آگاهی داشتن نسبت به دشمنان و آگاهی و اطمینان از مسیر خود همواره مسیر عزت و سربلندی را در پیش گرفته و می‌گیرند.

سرلشکر  سلیمانی با اشاره به اینکه نسل‌های جوان کشور همچون گذشتگان خود راه و منش برگرفته از ایمان و عقیده را ادامه می‌دهند، بیان کرد: آگاهی برخواسته از ایمان پایداری را بالا برده و با اطمینان می‌گوییم ما بر هر حادثه ای غلبه کرده تا به اذن خداوند پیروز شویم.  
 
 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار